Waar zie ik mijzelf over 10 jaar?

Een opdracht voor school die ik gewoon moet doen. Waar zie ik mijzelf over 10 jaar? Ik heb werkelijk waar geen idee, maar het is toch wel fijn om iets op papier te hebben. Op dit moment moet ik gaan bedenken waar zie ik mij over 10 jaar…….

Het is fijn als mijn dromen wel een beetje realistisch zouden zijn. Ik moet dus niet gaan denken aan miljonair zijn en aan een heel groot huis. Misschien gebeurd het wel, maar op dit moment is het niet zo heel erg realistisch vind ik zelf. Nu is de vraag waar zie ik mijzelf dan wel over 10 jaar.

Met mijn blog wil ik heel graag nog groeien, maar aan de andere kant vind ik het ook fijn zoals het nu is. Namelijk best wel makkelijk. Ik heb leuke nieuwe mensen leren kennen en ik ontwikkel mij nog meer via mijn blog. Ik hoop namelijk dat ik nog meer mensen ga leren kennen en nu dwaal ik een beetje af met waar deze post eigenlijk over gaat.

Hoe zie ik mij over 10 jaar……………

Op dit moment zet ik daar grote vraagtekens bij als ik eerlijk ben. Ik hoop natuurlijk wel dat ik een baan heb en een leuk huisje of appartementje. en misschien met een leuke man, maar alleen wonen of samen met een vriendin lijkt mij ook heel gaaf.

 

Waar zie jij jezelf over 10 jaar?

3 thoughts on “Waar zie ik mijzelf over 10 jaar?

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

