✈️☺️spam je blog en plaats je droom bestemming

vandaag is het weer legaal de tijd om je blog/webshop/site te mogen spammen, want ik wil heel graag weer lees voer hebben in het weekend. Om deze spam je blog nog iets anders te maken lijkt het mij heel leuk als je je droom bestemming ook wil plaatsen, want misschien heeft iemand anders die bestemming ook en zo kan je leuke gesprekken krijgen.

  •  ik wil heel graag iets meer weten dan alleen je blog link.
  • een kleine introductie van jou en je blog zou fijn zijn.
  • wat is je droom bestemming

een droom bestemming mag een land zijn, een plaats of een provincie. Ik ben heel erg benieuwd naar nieuwe (en bekende) blogs. ✈️🛩🛫🛬

  •  als je een andere blog (dus niet degene van jezelf ) wil promoten hier dan mag dat natuurlijk ook, want er zijn heel erg veel blogs op deze wereld.
  • Het is ook toegestaan om je eigen blog en die van een ander te promoten. Doe alsjeblieft dan wel 2 reacties, want dan blijft het nog een beetje overzichtelijk.

 

Ik wens jullie heel veel spam je blog plezier en hopelijk vinden we allemaal leuke blogs om te lezen. ❤️❤️

24 thoughts on “✈️☺️spam je blog en plaats je droom bestemming

  1. Wat leuk dat we mogen spammen! Ik ben Astrid en ik blog drie keer per week op http://www.ikhouvanbeauty.nl over beauty, make-up en fashion. Ook komt er zo nu en dan een diy voorbij. Ik blog nu iets meer dan zes maanden en vind het heel leuk om te doen. Genoeg vakantieleesvoer dus 😉 Mijn droombestemming is Nieuw Zeeland. Dat lijkt me toch zo’n prachtig land! Later, als mijn kinderen groot zijn, ga ik daar nog een keer heen met mijn man hebben we afgesproken. Fijne vakantie!

    Liked by 1 persoon

    • Nieuw Zeeland. Het land klinkt zo prachtig. Ik hoop dat je snel naar het land toe mag. Persoonlijk vind ik je blog er heel leuk uit zien. Nog heel veel plezier met bloggen. ik hoop dat je veel mooie blog jaren hebt. 😀

      Liked by 1 persoon

  2. Leuk om hier een vraag bij te doen in plaats van alleen spam je blog!
    Ik zou eigenlijk graag de hele wereld over willen! Afrika, Azië ik wil het allemaal zien. Ook zou ik graag een keer naar Amerika gaan. En als het even kan zou ik zelfs de polen nog wel willen bezoeken! Maar als ik nu weg zou moeten dan zou ik denk ik het vliegtuig naar Zuid Afrika pakken.
    Reizen vond ik tot zo ver altijd enorm leuk. Toch schrijf ik er niet over. Ik schrijf wel over allemaal andere dingen en die kan je vinden op http://www.byalien.nl 😊

    Liked by 1 persoon

  3. Leuk dat we mogen spammen! Ik comment hier wel vaker dus je hebt me vast wel eens voorbij zien komen. Maar ik blog op http://www.matteandshimmer.nl over beauty, gewoon omdat ik er van houd!

    M’n droombestemming blijft Curacao. Ben er geweest toen ik klein was en het is gewoon een paradijsje. Prachtig, warm weer, lekker eten en drinken, mooie natuur, alles. Geweldig!

    Liked by 1 persoon

    • OE ik ben heel blij dat ik hier je blog weer mag zien ik ben een grote fan van je. Helaas plaats ik vanwege school bij niemand zo veel reacties Curaçao klinkt zo mooi. Iemand die ik op school heb gezien is daar heen geweest voor stage.

      Like

  4. Super leuk dat we mogen spammen ! Ik kom er een beetje laat mee, maar hopelijk zijn er nog mensen die hier kijken. Ik ben las begonnen met mijn blog: http://www.KimberlyTalkz.wordpress.com

    Ik vind het hele leuk om te bloggen en wil er zeker mee verder gaan!

    Mijn favoriete vakantiebestemmingen ✈️ zijn Indonesië en Tenerife (Tenerife ligt bij Spanje – Canarische Eilanden) en het liefste wil ik nog naar Amerika op vakantie!

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

