Geen inspiratie 

Naast school en werk heb ik natuurlijk ook mijn Blog en in principe kan ik het makkelijk combineren, maar helaas heb ik op dit moment geen inspiratie en dan word het combineren wel iets moeilijker. Ik loop op dit  moment echt even vast met ideeën.

Ik zou over heel veel dingen kunnen schrijven, maar als ik ze niet interessant vind dan is schrijven erover ook een stuk minder leuk. Ik ben al terug gegaan van dagelijks naar om de dag een post plaatsen, maar ik merk dat ik het daar ook nog best wel moeilijk mee heb. Ik hoop echt dat ik snel weer inspiratie krijg om te schrijven, want bloggen vind ik echt heel leuk om te doen, maar geen inspiratie hebben vind ik weer wat minder.

Op dit moment kijk ik op de klok en ik zie dat ik over een uur weg moet. Ik ga mij maar eens klaar maken voor school. Mijn buskaart heb ik niet gekocht en dat betekend dat ik straks op de fiets moet. Hopelijk blijft het wel droog.

4 thoughts on “Geen inspiratie 

  1. Hey girl! Have A Nice Day! And Don’t worry het komt goed! Je zult vast wel nieuwe ideeën vinden! Just give yourself time! Schrijven over iets dat je leuk vind is een must! Het moet inderdaad wel leuk blijven.
    Dikke knuffel & Have a Nice Day @ school, Girl!

    Hugzzz Miss B.💋🌹

    Liked by 1 persoon

  2. Soms is het echt even lastig om inspiratie te vinden. Wanneer je een paar uurtjes vrij hebt moet je eens gewoon andere blogs kijken, instagram, pinterest, en dan een lijstje maken van ideeën 🙂 zo heb ik altijd ideetjes achter de hand.

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

