100 jaar Schiphol

Precies vandaag bestaat Schiphol 100 jaar en ik vind het zo vreemd dat ik daar niet aan heb gedacht, want ik vind het heel interessant om hier over te schrijven en daarom komt hier nog een late night post speciaal voor jullie en voor het 100 jarige bestaan van Schiphol.

17 mei 1920 word Schiphol voor het eerst gebruikt voor passagiers vluchten, maar sinds 1916 word de luchthaven gebruikt voor militaire vluchten, omdat het al vrij laat is en ik morgen weer school heb zal ik helaas niet zo heel erg veel informatie kunnen plaatsen over de luchthaven en dat vind ik best wel jammer, maar ja school gaat bij mij voor. wel heb ik hier nog een aantal hele mooie video’s over Schiphol die ikzelf heel erg interessant vond om te zien. Omdat ik voor de lessen luchtvaart ga kiezen binnen mijn opleiding ga ik waarschijnlijk ook met de andere mensen die voor de lessen luchtvaart kiezen naar Schiphol en ik heb er nu al zin in. (dit uitje zal waarschijnlijk pas ergens in februari, maart zijn) op dit moment ben ik nog steeds helemaal enthousiast over mijn opleiding en over de lessen die ik heb.

Ben jij wel eens op Schiphol geweest? Zo ja waarom?

 

2 thoughts on “100 jaar Schiphol

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

