Herfstoutfits.

Hoihoii,

Was ik weer! Ik weet dat veel van jullie er het liefst nog niet aan denken, maar de zomer is toch écht bijna om en de herfst staat alweer bijna voor de deur. Zeg maar dag tegen de zon – ook al hebben we haar deze zomer niet heeeel veel gezien. Gelukkig zijn er ook nog wat lichtpuntjes aan de herfst; namelijk andere kleding, nieuwe trends, enz. Vandaag heb ik vier outfits bij elkaar gezocht en die ga ik laten zien 🙂 .

outfitje1We beginnen met deze comfy outfit. Gewoon niet moeilijk doen; een trui en een zwarte broek kan al genoeg zijn. Op de trui staat: I’M FINE THANK YOU.
Trui: Aliexpress
Broek: Pieces

outfitje2Crop tops kunnen nog steeds in de herfst, maar dan wel met een vest. En wat is een vest in de herfst nou zonder dat ‘ie lang is…. Ik heb daarom gekozen voor een gestreepte crop top in combinatie met een zwart lang vest. Als broek heb ik een wat lossere broek, die heel fijn zit, gekozen. Omdat de broek een wat drukker patroontje heeft, heb ik het bovenste deel wat simpeler gehouden.
Crop top: Primark
Vest: H&M Basic
Broek: Bonaparte

outfitje3In de herfst komen alle bloesjes bij mij opeens weer uit m’n kledingkast. Zo ook dit bloesje, met die strepen. De strepen hebben een lichtblauwe kleur en als je dat dan combineert met een denim broek, springt het blauwe er nog meer uit. I like!
Bloesje: Primark
Broek: Only

outfitje4En dan al weer de laatste outfit, maar wél m’n favoriet; ook met een bloesje. Oké: deze is wel heel erg oversized – zoals je kunt zien op de foto – en daarom draag ik hem los, met een hemdje eronder. Rokjes vind ik in de herfst ook altijd zó leuk – vooral deze A-line skirt – maar omdat het toch vaak koud is, doe ik er wel een panty onder aan. Het bloesje heeft donkergroen en donkerblauw, wat dan weer met het rokje matcht.
Bloesje: Shawn Mendes Merchandise
Hemdje: H&M
Rokje:
Forever21
Panty: Hema

Q: Wat is jullie favoriete outfit?

7 thoughts on “Herfstoutfits.

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

