hollands next top model

Vandaag is er weer een nieuwe spannende aflevering geweest. Vorige week hebben we gezien dat Cherie weg is gegaan. Vandaag moesten ze voor alles zijn voor bereid.

 

Spoiler alert

De meiden beginnen de dag in Amsterdam op een woonboot. Hier zien we Anouk die concentratie uitlegt op de woonboot. Vandaag mogen de meiden in een ijsbad gaan zitten ik heb er nu al in zin om alles te zien. Geen 1 van de meiden vond het bad leuk, want de meeste meiden houden ook niet van de kou. De meiden beginnen met een ademhalingstraining. Noor ziet er wel cute uit in haar onesie. De ademhalingstest ziet er best wel vreemd uit eigenlijk.

De meiden moesten er eerst om lachen, maar later merkten ze dat de oefeningen toch wel handig was om rustig te blijven.  Ik zou zeggen op naar het ijs bad. Fred is weer lekker bezig met zijn ik hou het nog geen 2 seconden vol. Arantxa (als ik het goed schreef) ging als eerste en ze gaf echt geen kik, maar je zag wel dat ze het best wel koud had. ze houd het bijna 20 seconden vol en ik vind haar best wel stoer eigenlijk.

Bij Akke Marije ging het iets minder, want je zag dat ze het heel koud had. Noor ging er lekker voor en ging bijna helemaal onderwater. Emma bleef heel rustig is het bad. Lena had het heel lastig zag je. Colette had het echt heel koud, als ik eerlijk ben ik dacht niet dat ze het zo lang vol zou houden. Sarah deed alles heel rustig en geconcentreerd. Lyanne had het echt heel erg moeilijk ze was namelijk afgeleid. Denise wil er alles voor geven om door te gaan ze ging er voor om als langste te zitten en dat is haar ook gelukt ze kreeg zelfs applaus van de andere meiden.

Toen de meiden op de shoot locatie kwamen dachten ze eigenlijk allemaal hetzelfde….. namelijk koud…

Noor echt van 1 kans is weinig als je het op 1 hand kan tellen……. o shit hahaha

En toen kwam Anna binnen om te kijken naar de meiden en toen hadden ze geen telefoon dus gelijk toen ze binnen kwam pakten de meiden de telefoon.

De shoot die ze moesten doen was heel stoer, want het was op een helling en ze kregen water over zich heen. Het water was heel koud is er gezegd en daarom vond ik het wel heel stoer dat ze het gewoon deden.

De eliminatie is best wel spannend en helaas heeft Lyanne  HNTM moeten verlaten. Ze was best wel goed, maar helaas ging deze shoot niet zo goed

2 thoughts on “hollands next top model

  1. Vond deze aflevering echt zwak, snap dat modellen moeten kunnen focussen maar daar kan je ook andere manieren voor bedenken ipv al die meiden in een ijskoud bad te stoppen. Wie weet wat er allemaal kon gebeuren, misschien raakte iemand onderkoeld of ziek ofzo. Nee, dit vond ik echt de minste aflevering tot nu toe. Al vond ik die opmerking van noor (de ‘je hebt maar 1 kans’ opmerking) echt heel grappig haha! X

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

