eerste dag echt school

Vanaf vandaag gaat het echt beginnen. Vanaf vandaag ga ik weer gewoon naar school, want vorige week dat ik mijn introductie week en vandaag ga ik beginnen met de eerste lessen. In mijn aller eerste les heb ik als ik eerlijk ben best wel veel zin, want ik begin met luchtvaart (en op dit moment wil ik nog steeds stewardess worden als ik dat na mijn eerste les luchtvaart nog steeds wil merk ik vanzelf wel.)

Vanaf deze week is er dus ook een kans dat ik mijn pak aan moet. Naast luchtvaart heb ik ook gewone vakken zoals Engels van een leraar die uit Londen komt, Duits van een vrouw uit Oostenrijk, burgerschap en nog een aantal vakken waarvan ik de naam heel even niet meer kan onthouden. Als ik voor het eerst mijn pak aan moet zal ik ook zeker een foto aan jullie laten zien, want als ik heel eerlijk ben ik ben dol op mijn pak hij ziet er zo leuk uit. Vanaf vandaag zit ik weer 5 dagen op school en werk ik 1 dag in de week, omdat ik mij op school wil richting vind ik dat het belangrijkste.

op dit moment doe ik de opleiding travel, leisure & Hospitality als ik door wil gaan voor stewardess kan ik er nog anderhalf jaar aan vast plakken en dan zit ik voor 4,5 jaar op het mbo, maar dan heb ik wel 2 diploma’s. Β Na vandaag ga ik een beetje merken of ik echt stewardess wil worden, want ik heb 4 weken luchtvaart en als ik er niet mee door wil gaan mag ik het laten vallen, maar als ik het moeilijk vind ben ik zeker niet van plan om het te laten vallen, want de moeilijkheid zorgt ook voor een beetje inzet zou ik zeggen.

Helaas zal stewardess worden voor mij nog best lastig zijn, want voor veel luchtvaartmaatschappijen mag je geen bril (en die heb ik) mensen kunnen zeggen dan neem je toch lenzen, maar volgens mijn opticien zouden nachtlenzen het beste zijn, maar met nachtlenzen zou ik nooit even goed kunnen kijken als met een bril en daarom heb ik toch voor de bril gekozen.

Als ik mijn opleiding heb afgerond (wat nog best lag gaat duren) merk ik het verder wel. Ik heb in ieder geval heel erg veel zin in de lessen, want ik wil graag in een vliegtuig les krijgen. (1 van mijn lokalen is omgebouwd tot een vliegtuig voor de lessen luchtvaart.)

 

Hoe gaat het met jou?

8 thoughts on “eerste dag echt school

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

