Boswandeling | fotografie

Hooii allemaal,

Vandaag heb ik weer een nieuw artikel voor jullie, want een tijdje geleden ben ik – samen met mijn familie – een boswandeling gaan maken. Ik heb natuurlijk ook wat foto’s geschoten en die wilde ik vandaag graag aan jullie laten zien!

wandeling1
Dit was nog niet eens ín het bos, maar toch vond ik het wel een mooie boom (leuk genoeg om op de foto te zetten in ieder geval, haha). Een bijzondere klimboom.

wandeling2
We gingen eigenlijk gewoon de honden van mijn oom en tante in het bos uitlaten, kijk hoe schattig ze zijn ❤ .

wandeling3
Zoveel bomen bij elkaar, met de zon die er gezellig tussen schijnt. Dit is toch het perfecte plaatje?!

wandeling4
Op een gegeven moment begon het te miezeren (heel raar, want de zon scheen dus nog wel, haha), maar met zo’n bladerdek boven je hoofd word je niet zo nat.

wandeling5 wandeling7
Ik vind dit er echt zó schattig uit zien ❤ .

wandeling6
En toen we alweer bijna thuis waren, maakte ik nog even een foto van dit blad. Mooi geel, zoals het in de herfst hoort.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en laat het weten als ik meer fotografie artikelen moet maken!

Liefs, Maaike ❤

11 thoughts on “Boswandeling | fotografie

    • Dat is heel erg vreemd, bij mij doen ze het wel. Eerst dacht ik dat het lag aan de telefoon, maar nu ik meerdere reacties zie snap ik niet wat er precies aan de hand is.

      Like

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

