Travel, leisure & hospitality

Okay ik weet het mijn post is een beetje later dan normaal. (zeg maar een halve dag later) ik kan wel een excuus gaan verzinnen, maar ik kan ook gewoon zeggen dat ik weert naar school moet en daardoor nog even moet oefenen met iets beter plannen.

Op dit moment ben ik 4 dagen bezig met mijn opleiding in Leeuwarden. Helaas kan ik nog niet zo heel erg veel over de opleiding vertellen, want ik zit nog in mijn introductie week.

afgelopen maandag heb ik informatie gekregen over de opleiding en ik heb mijn klas leren kennen. Ook zijn we die dag in groepjes verdeelt hiermee gaan we de komende 5 (nu nog 4) weken samenwerken bij de thema dagen. (hier krijg ik nog verdere informatie over, want ik weet ook niet precies wat het is.

dinsdag was ik voor een opdracht voor school de stad in. Mijn groepje en ik moesten zo veel mogelijk punten halen om een prijs te winnen en helaas we moesten echt opdrachten doen waar we onszelf soms echt voor schut zouden zetten. De prijs was eten en helaas hebben we dat niet gewonnen mijn groepje had 36 punten, de winnaar had 44 punten en dat is een stuk meer dan mijn groepje.

Woensdag ben ik naar het talencentrum geweest op school. Hier krijgen we de talen Nederlands, Engels en Duits. Als we Duits met een voldoende hebben afgerond zou ik ook Spaans, Frans en nog een aantal andere talen kunnen leren, maar dan moet ik Duits wel eerst hebben afgerond.

Donderdag (vandaag) had ik een aantal workshops die te maken hadden met mijn opleiding zoals hoe maak ik mijn sjaaltje vast, hoe ga ik correct gekleed (want ik ben het visite kaartje van de opleiding) hoe doe ik mijn make-up goed, wat ga ik leren als ik voor de luchtvaart straks ga. Deze workshops heb ik zowel gedaan.

vrijdag (morgen) moet ik met mijn groepje naar de stad voor een blog/vlog opdracht verdere informatie krijgen we morgen hierdoor kan ik er nog niet veel over vertellen.

 

Op dit moment ben ik nog fan van de opleiding en ik denk dat volgende week ook nog wel leuk is vanaf volgende week heb ik namelijk gewoon les.

 

 

School is nu begonnen en ik ben heel benieuwd wat vind jij tot nu toe van je opleiding/school.

Als je nog vragen hebt over mijn opleiding dan mag je die altijd stellen en ik zal mijn best doen om die vragen te beantwoorden.

One thought on “Travel, leisure & hospitality

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

