School gaat weer beginnen 

Morgen is het voor mij alweer zo ver. Na 3 maanden geen school moet ik weer beginnen. Maandag ga ik beginnen met de opleiding Travel, leisure and hospitality. Morgen ga ik mijn klas leren kennen en ik krijg nog meer te horen over mijn opleiding ook krijg ik in 1 van deze weken mijn uniform (mijn pak voor tijdens uitjes)

Als ik eerlijk ben ik ben best wel benieuwd wat er morgen allemaal verteld gaat worden. Wat ik morgen meeneem is niet zo veel, want ik heb nog geen rooster daarom weet ik ook niet wat ik precies moet meenemen.

Ik neem mee op mijn eerste schooldag in mijn tas

  • agenda
  • etui
  • cv
  • schriftje voor als ik iets moet opschrijven

meer neem ik niet mee, want het is onnodig om met een zware tas te lopen als je waarschijnlijk toch geen boeken nodig hebt.

Van mijn opleiding ken ik 1 meisje en haar ken ik, omdat we collega’s zijn anders had ik echt niemand van mijn opleiding gekend, wat ik verder ook niet erg vind, maar toch iemand kennen is wel fijn. Ik ben best wel benieuwd bij welke mensen ik de eerste tijd in de klas zit ja ik kan wel zeggen bij welke mensen ik de komende 3 jaar in de klas zit, maar dit klopt niet helemaal, want er is altijd een kans dat mensen gaan wisselen van opleiding, omdat de opleiding toch niet bij ze past of omdat ze de opleiding toch niet leuk vinden.

Het hangt van het weer af wat ik aan doe de eerste dag, want de afgelopen dagen is het hier in Friesland toch best warm geweest, maar er word alweer gezegd dat het kouder gaat worden daarom denk ik dat ik ga voor een lange broek en een t-shirt dat is namelijk lekker makkelijk en dat draag ik meestal.

 

Hoe voel jij je over de eerste schooldag?

13 thoughts on “School gaat weer beginnen 

  1. Ik heb 2 jaar thuis gezeten en dan word je opeens heel enthousiast om weer naar school te gaan 😛 ben echt blij dat ik weer kan gaan. Dus ik denk dat m’n eerste dag wel goed komt 🙂 jij ook veel succes!

    Liked by 1 persoon

  2. Ik heb mijn introductie week achter de rug en morgen begint het echte studeren voor mij pas. Ik vond het achteraf allemaal wel meevallen, want ik het begin vond ik het echt heel spannend en zag ik er ook best wel tegen op, maar nu ben ik er wel aangewend

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

