warm warmer warmst

Jeetje dat het lekker weer zou worden wist ik ook. (via de radio en het weerbericht), maar dat het ook zo warm zou worden had ik niet verwacht. Op het moment dat ik dit aan het typen ben (25 augustus 2016) is het om 10:19 alweer 31 graden Celsius buiten. De warmte vind ik niet zo heel erg, maar ik had toch liever gehad dat het ietsje koeler zou zijn in de ochtend. Op dit moment zit ik binnen, want de plek waar ik heen wil is afgesloten in verband met een festival.

Ik Appte Anke of zij thuis was en ze zij ja. Ze ging wel zwemmen, maar ik mocht mee. ☺️☺️ Ik zocht de eerste de beste bus op, maar mijn overstap heb ik gemist doordat er zoveel mensen vanaf het festival weer naar de bushalte moesten. Op mijn tweede bus heb ik een half uur moeten wachten rond half 2 was ik in Dokkum. Vanuit Dokkum ben ik door Anke opgehaald en zijn we met de auto naar haar huis toe gereden. (Daaaahm Anke haar kamer is groot) eenmaal daar pakten we de fiets en zijn we naar de plas toe gefietst waar we heel even hebben gezwommen. (Het water was best koud) , maar het was gezellig.

Richting 5 uur zijn we een ijsje gaan halen en zijn we weer terug gefietst naar Anke haar huis waar we pizza Hawaï kregen. 😍😍😍😍 (pizza Hawaï is hemels voor mij) toen we de pizza ophadden was het alweer tijd om mij naar het busstation te brengen zodat ik naar huis kon.

de dag was echt mega gezellig.☺️☺️

One thought on “warm warmer warmst

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

