Feministische Tatoeage’s

Zoek op google Feministische tatoeages en je kan zo een paar afbeeldingen vinden, maar op instagram zijn ze toch beter te zien. Feministische tatoeages je ziet ze tegenwoordig steeds vaker en als ik heel eerlijk ben ik vind ze ook best mooi. Ze laten zien dat je trots bent om een vrouw te zijn en dat je voor jezelf op kan komen. Vrouwen zijn sterker dan de meeste mannen denken, maar dat komt ook omdat we het niet laten zien door deze tatoeage komt er ook een soort statement van wij durven te laten zien dat we een vrouw zijn en we zijn er trots op. Ook ik ben een vrouw/meisje/jonge dame en ik vind deze tatoeage’s echt prachtig, omdat ik ze zo mooi vind laat ik vandaag een aantal tatoeage’s aan jullie zien die te maken hebben met het feminisme.

Who else would have this?! #feminism #feministtattoo #tattooed #smashthepatriarchy #riotgrrrl

A post shared by @theriotgrrrls on

Gelijk staan waar het om gaat het vrouwelijke teken op de pols in het roze. Roze noemen ze namelijk de kleur van de vrouw, maar wat mij betreft had deze tatoeage in alle kleuren kunnen zijn. Zelf vind ik deze tatoeage mooi, omdat hij gelijk zegt waar het om gaat.

Klein, subtiel, maar ook voor jezelf. Het mooie aan deze tatoeage is dat als je je haar er over heen laat vallen niemand anders hem zal zien, maar wanneer je je haar omhoog doet zal iedereen kunnen zien dat je er trots op bent dat je een vrouw bent en dat je trots bent om wat de vrouwen op dit moment allemaal al hebben bereikt.

Tussen de bloemen staat het teken. Het teken van vrouwelijkheid en het teken van de vrouw.

 

 

Zou ik het zelf overwegen om een feministische tatoeage te nemen als ik een tatoeage zou nemen? Ja het is een prachtig teken en als het niet te groot is en te opvallend zal ik het zeker kunnen overwegen, want ik hou van wel klein en subtiel.

 

Zou jij een feministische tatoeage nemen als je een tatoeage zou nemen?

9 thoughts on “Feministische Tatoeage’s

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

