Nieuwe bril๐ŸŽ“

afgelopen dinsdag was het zover ik mocht mijn nieuwe bril ophalen en wat ben ik er toch blij mee. Mijn nieuwe bril is echt een hele verandering met wat ik eerst had, maar het voelt nu al alsof ik nooit anders heb gehad het voelt namelijk zo vertrouwd.

BEFORE

image

Voor een aantal jaar heb ik met deze rode bril rondgelopen. (Op dit moment heb ik even geen andere foto) nu mijn ogen weer iets slechter zijn geworden en omdat ik naar een nieuwe school ga was het tijd voor een nieuwe bril.

After

 

En dan is dit heb geworden.

Een nieuwe en zwarte bril. De bril is zwart van de buitenkant en wit van de binnenkant zo is hij namelijk wat minder streng.

Zelf vind ik het er wel heel anders uitzien, omdat hij een stuk groter is en zwart in de plaats van rood. Vanwege de grote valt de bril best wel op. Meestal kiezen mensen voor een kleine en opvallende bril, maar ik ga lekker voor een niet opvallende kleur en zwart, want zwart past eigenlijk overal wel bij. Niet iedereen zal de bril mooi vinden, maar dat maakt niet uit, want dat hangt allemaal af van smaak en heel eerlijk? ik kon ook geen andere bril vinden waarvan ik dacht dat hij wel bij mij zou passen, want ik heb wel een tijdje gezocht naar een andere bril ik heb alleen niks kunnen vinden.

De eerste keer dat ik deze bril op had (dat was in de brillenzaak) kreeg ik gelijk te horen dat de bril te groot was voor mijn gezicht en dat hij mij niet goed stond. (nou daar gaat je zelfvertrouwen) op dat moment ben ik daar ook weggegaan en ben ik in een aantal andere winkels gaan kijken. Na een paar dagen ben ik toch terug gegaan naar de brillenzaak met deze bril op dat moment was de man die mij altijd helpt weer terug van vakantie en toen ik de bril nog een keer pakte zei hij gelijk dat hij mij wel goed staat en dat hij helemaal niet buiten mijn gezicht komt. Ik weet dat hij eerlijk is, omdat hij mij altijd helpt en als iets mij echt niet staat zal hij dat ook eerlijk zeggen. Op dat moment was ik eruit ik ga voor deze bril en na (ongeveer) 2 weken kon ik hem ophalen ik was zo blij toen ik hem eindelijk op mocht zetten. ๐Ÿ˜€

 

Wat vinden jullie?

8 thoughts on “Nieuwe bril๐ŸŽ“

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

