🍟Ilona en haar leven🍟

Ik mag het eindelijk ook zeggen…. IK BEN GESLAAGD #geslaagd #party

A post shared by Ilona Wielinga (@ilonaawielinga) on

Op dit moment ben ik echt aan het denken, waarom kan ik geen betere titel verzinnen? Ach misschien komt dat nog, want ik ga bijna slapen en mijn lieve vriendin Ilona gaat deze post afmaken. Misschien komt ze dan ook met een betere titel dan ‘Ilona en haar leven’.❤️❤️🍟🍟 Maar even verder met waar ik was gebleven ik moet niet gaan afdwalen zoals ik al zo vaak doe. Ilona gaat de vragen in deze post beantwoorden (en misschien doet ze nog wat meer, maar dat merk ik morgen ook pas).

Ik ga gelijk beginnen met de vragen, hopelijk doet ze er wel een aantal leuke foto’s bij.😉😉

Wie ben je en vertel eens wat over jezelf.
Hey, hoi. Ik ben Ilona, een 17-jarige student met een passie voor beauty en fashion. Daarnaast ben ik dol op lezen en schrijven en vind je me regelmatig voor en achter de camera.

Hoe en waarom ben je begonnen met bloggen.

Ik ben vorig jaar in de zomervakantie begonnen met bloggen, dit omdat ik iets zocht om de overige tijd mee op te vullen. Bloggen leek me erg leuk omdat ik dol ben op schrijven. Maar ik begon het steeds leuker en leuker te vinden en nu kan ik het bloggen echt niet meer wegdenken uit mijn leven.
Ik begon mijn blog eerst via blogger, waarna ik al gauw overstapte op wordpress. Tegenwoordig ben ik zelfs al te vinden onder een eigen domein, Ilonaa.nl. (Vergeet zeker niet om even te kijken ;))

Hoe ken je mij. (Jessica)
Ik heb de lieve Jessica ontmoet via de Blogsquad. Zonder mijn blog had ik haar dus nooit leren kennen.

Welke opleiding ga je straks doen en welke klas/opleiding heb je net afgerond?
Ik heb net de havo afgerond en ga volgend jaar mediavormgeving (mbo) studeren. Ik heb er echt onwijs veel zin in en ben enorm benieuwd.

Ben je meer een fashionista of ben je meer van de ik zie wel wat ik aan doe persoon.
Ik lijk soms misschien een ik-zie-wel-wat-ik-aan-doe-persoon maar stiekem ben ik toch wel een fashionista. Het lijkt misschien alsof ik een simpel shirtje en een random flannel uit de kast heb getrokken maar stiekem heb ik altijd alles keurig bij elkaar uitgezocht. Dus ja ook de broek met scheuren bij de knieën en dat ene leuke kettinkje.

Hoe sta je op dit moment in het leven?
Momenteel sta ik vrij positief in het leven. Ik heb zin in het aankomende schooljaar en geniet volop van alles.

Heb je een prachtige foto voor ons/mij? (Ik weet dat je er wel een aantal hebt dus je mag geen nee zeggen.)

Oke, oke, hier komt dan een foto van mij.

Ik ben op zich best wel blij met deze foto :).

Hoe ben je op je blog naam gekomen.
Ik zocht een nieuwe naam die simpel,  makkelijk en tijdloos was. En de naam moest me vooral niet aan een onderwerp vast binden. En toen dacht ik, ik ga voor mijn naam, met een extra a.
Wat is een slechte eigenschap van je?
Ik denk dat ik perfectionistisch ben, dit kan soms goed zijn maar het is niet altijd even handig als je een uur bezig bent met het zoeken naar het perfecte lettertype voor op de voorkant van je verslag.

Wat doe je in het dagelijks leven?
Naar school gaan(nu even niet want ja, vakantie), werken en vooral bloggen. En gezellige dingen doen met mn vrienden (en familie).

Als je moest kiezen, Victoria secret of Calvin Klein.
Ik denk Victoria Secret. Ik heb bij beide nog nooit iets gekocht maar ik vind alleen de streepjes (die roze, weet je wel) van Victoria Secret al geweldig.

Groningen of Brabant.
Hmm op beide plekken woont familie, maar ik denk dar ik toch voor groningen ga.
Kijk je de olympische spelen? En wat vind je daarvan.
Ik kijk het deels, sommige dingen vind ik wel grappig om te zien, als ik echt niks te doen heb.

Wat is je kledingstijl?
Tja mijn kleding stijl valt niet echt in een woord te omschrijven. Maar de laatste tijd nijg ik wel steeds meer naar de flannels, broeken met scheuren en donkerdere kleding.

En hè,  toen waren Jessica haar vraagjes op. Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje willen nemen op mijn gloednieuwe eigen domein, een reactie achterlaten mag altijd.
Natuurlijk mag je me ook altijd stalken op social media, zoals mijn eigen youtube kanaal. Meer social media linkjes staan uiteraard op mijn blog.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik vond het in ieder geval erg leuk om te doen. Jessica had echt enorm leuke en grappige vragen bedacht, dus thanks meid. En bedankt voor dit beetje zelfpromotie ;p.
Oh en de titel vind ik geweldig, dus die blijft lekker zo.

❤ Ilona

5 thoughts on “🍟Ilona en haar leven🍟

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

