Luchtvaart

Al een tijdje ben ik heel geïnteresseerd in de luchtvaart, laatst heb ik een Facebook pagina gevonden die best wel leuke en soms interessante dingen deelt over de luchtvaart en vandaag laat ik een aantal afbeeldingen zien van de Facebook site en ik laat jullie een andere site zien.

Het verschil tussen een Airbus A380 en een Boeing 747-400

Deze kan ik best wel gelijk geven, want als je niet probeert tot hoever je kunt zal je niet weten wanneer je te ver bent gegaan.

Normale mensen VS vliegtuig fans❤️

Wist je dat als er een vliegtuig op je huisvalt je er wel voor bent verzekerd en als er een boom op je huis valt je er niet voor verzekerd bent?

Yes you can

 

wil jij ook deze Facebook pagina zien? Klik dan hier.

laatst vond ik ook nog een andere site waar je luchtvaart producten en spullen kan kopen. Klik hier als je geïnteresseerd bent.

 

Wat vind jij van vliegen?

4 thoughts on “Luchtvaart

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

