(Lekkere) Instagram accounts die je zeker moet volgen.

 

Strawberry paradise #strawberry #fruit #drink #fruits #smoothiebowl #smoothietime #smoothielove #instapic #instadaily #good

A post shared by Healthy Drinks and Smoothies (@sweetsmoothieworld) on

Als ik eerlijk ben. Ik volg best veel accounts op Instagram vind ik (hier zijn verder de meningen over verdeelt), maar vandaag heb ik een artikel over een aantal Instagram accounts die ik sinds kort volg.

de reden dat ik deze accounts hier neerzet is, omdat ik de foto’s er zo lekker uit vind zien en ik denk iedereen mag dit zien. De accounts hebben allemaal foto’s met gezonde dingen (ofja de meeste) het ziet er zo lekker uit dat ik het liefste het eten gewoon voor mij wil hebben, want ik wil het zo graag opeten.

Er staat misschien wel veel op de foto, maar dat vind ik hem ook smakelijk maken. Als je Iers op de foto ziet wat je niet lekker vind kan je makkelijk naar een ander stukje kijken waar je wel weer iets lekkers vind staan.

Can you guess what this smoothie is? it's pink 🤔😋! Will update this caption later tonight! Update: Smoothie: Raspberry cranberry Chia pudding: 1/2 cup almond milk (or any milk of your choice), 1.5 tablespoons chia seeds, 1/4 teaspoon vanilla powder, 1 teaspoon agave syrup (or your favourite natural sweetener) Puffed quinoa and mixed seeds Fruit of choice Thank you everyone for the lovely comments on the Chinese TV post. For those in China who has VPN that will allow them to read this, remember to watch the show tonight if you fancy a fruit party 😍❤️! Remember if you're making anything healthy in your own kitchen to participate in the #AFsummer16 for a chance to win 50$ amazon voucher – details is on the salad post from yesterday! #NotSponsored Have a great Friday everyone 🙋🏻💗 #healthybreakfast #friday

A post shared by Samira Kazan – London (@alphafoodie) on

Do i need to say more?? Vraag ik mij af? Als je net als ik van aardbeien houd dan hoef ik zeker niet meer iets te zeggen denk ik.

Smoothie Heaven 😍 Which one would you choose? #befitsmoothies via @alphafoodie

A post shared by Smoothie Recipes (@befitsmoothies) on

Daaaaahm en ook deze smoothies zien er zo lekker uit het aller liefste zou ik ze allemaal willen opdrinken, maar aan de andere kant vind ik dat ook zo zonde, want ze zien er zo mooi uit.

er staat veel op de foto, maar de foto is ook heel geordend en dat vind ik zo fijn om te zien.

 

Wat is jou favoriete Instagram account? (Je mag ook je eigen account in de reactie neerzetten)

 

4 thoughts on “(Lekkere) Instagram accounts die je zeker moet volgen.

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

