New movies 2017!!

Over minder dan een half jaar is het alweer 2017 en dat kan ik mij nog niet helemaal bedenken, want voor mijn gevoel is 2016 nog maar net begonnen. Laatst zag ik op facebook een post waar nieuwe films is stonden en ik dacht die wil ik echt met jullie delen, want films zijn natuurlijk altijd geweldig toch?

Als het goed is komt Belle en het beest volgend jaar in de bioscoop met niemand minder dan Emma Watson die Belle speelt. Deze film lijkt mij heel gaaf, want ik ben eigenlijk altijd al dol geweest op disney films die worden verfilmd met echte mensen.

Ook Johnny Depp is volgend jaar weer te zien in een nieuwe film.

Voor de mensen die de andere films van Fast and Furious hebben gezien is dit leuk nieuws, want er komt volgend jaar een deel 8.

En er komt een nieuw deel van de Maze runner. deel 1 en 2 heb ik gezien en deze lijkt mij ook heel erg gaaf. Als ik eerlijk ben deel 2 vond ik wel wat leuker, want daar was meer spanning.

Zelf heb ik deel 1 niet gezien, maar deel 2 komt uit in 2017.

Als je een beetje van Thor houd of van andere films die te maken hebben met de goden dan heb ik ook goed nieuws, want ook in 2017 komt Thor weer te zien in de bioscopen.

Deze film is deel 3 van Divergent. Deel 1 en 2 heb ik gezien en ik ben heel erg nieuwsgierig naar deel 3. Ik ben benieuwd of die even gaaf is als de vorige delen.

Ook avatar komt weer in de bioscopen deel 1 vond ik best wel gaaf, daarom ben ik heel benieuwd naar deel 2.

Iron Man…… Do i need to say more???

Ook Wolverine komt weer langs in de bioscopen.

 

 

Dit zijn een aantal films die ik zag staan. Er is een kans dat de films niet in de Nederlandse bioscopen komt als er dagen of maanden op de posters staan, want ik heb een vermoeden dat in de maanden die op de posters staan de film dan in de VS uitkomt, maar dat maakt toch niet uit?? nu kunnen wij uit gaan kijken naar de films die er aan komen.

 

 

Welke film hoop jij nog een keer te zien? of van welk boek/serie hoop je dat er ooit een film komt?

6 thoughts on “New movies 2017!!

  1. Volgend jaar komt als het goed is Chucky 7 uit. Na een aantal films gezien te hebben en er zelfs een soort spreekbeurt over te hebben gehouden (volgens mij, de vakantiemodus heeft mijn hersenen uitgeschakeld) is het denk ik vrij duidelijk dat Ilona en ik deze film gaan kijken

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

