Nieuwe muziek nummers die mijn hart hebben gestolen❤️❤️

 

Hey hey,

ook ik ben weer terug met een nieuwe post over muziek. Muziek is als ik eerlijk ben echt één van mijn favoriete onderwerpen om over te posten, want dan kan ik jullie namelijk de nummers laten horen waar ik zo dol op ben. Vandaag heb ik weer een nieuwe lijst met een aantal nummers die ik echt heel vaak heb geluisterd.

Ik heb het nummer van Jennifer López nu echt zo’n 10x gehoord, maar ik ben er echt helemaal fan van. Ze gaat in tegen de ‘normale’ dingen en ze wil dat vrouwen voor zichzelf opkomen.

Dit nummer is Italiaans?? Dacht ik, maar hij is zo vrolijk dat ik er dol op ben om hem te luisteren.

 

 

11 thoughts on “Nieuwe muziek nummers die mijn hart hebben gestolen❤️❤️

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

