Gossip girl

Op dit moment heb ik een nieuwe Netflix verslaving waar ik jullie graag over wil vertellen. Gossip Girl ik ben zo fan van deze serie. Op dit moment ben ik pas bij seizoen 2 aflevering 5, maar ik wil door blijven kijken. Helaas is dit niet mogelijk door mijn baantje. (Maar werken vind ik ook echt mega leukπŸ˜‰πŸ˜‰πŸŸπŸŸ)

Gossip Girl mijn nieuwe netflix verslaving. Mijn vraag blijft echter waarom vind ik deze serie zo leuk….. Als ik heel eerlijk ben ik heb geen idee, maar het voelt fijn om een serie te kijken die heel erg overdreven is (en Gossip girl is een blogger) de serie gaat eigenlijk over van alles, maar vooral over een groep jongeren aan de upper eastΒ Side (volgens mij was dit Manhattan ) met de jongeren gebeurd een heleboel normale mensen gaan naar een school voor rijke mensen en ze leren met elkaar omgaan. Liefde en vriendschap kan je niet altijd kiezen en soms vertel je een leugen voor eigen best wil. Zelf vind ik de serie nog al aangrijpend met wat er allemaal gebeurd iedereen probeert namelijk de perfecte familie te zijn, maar als je in de families kijkt zie je dat er problemen zijn.

per seizoen zijn er rond de 20 afleveringen en er zijn 6 seizoenen dacht ik. Verder wil ik niet zoveel over de serie verklappen, want dan is er een mogelijkheid dat ik ga spoilen en dat wil ik liever niet.

nu ga ik snel nog een aflevering kijken voordat ik naar mijn werk moet.

 

P.s. Heb je het al gezien? Als je mij volgt op insta kan je al hebben gezien dat ik mijn haar heb geverfd.

Op de foto lijkt het wel donkerder dan in het echt. Ik ben echt mega blij met mijn nieuwe haar, want het ziet er zo natuurlijk uit vind ik.β˜ΊοΈπŸŽ‰πŸ―πŸ―πŸ―

16 thoughts on “Gossip girl

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

