Hip in de regen👢🌧🌧

 

Vandaag heb ik een mega leuke samenwerking namelijk met Hip in de regen. Normaal fiets ik altijd met gewone schoenen in de regen en met normale kleding, want ik heb echt een hekel aan regenkleding. Hip in de regen heeft daar in tegen best leuke regenkleding en vandaag mag ik de Regenlaarzen die op de dokter martens schoenen lijken  reviewen.

Hip in de regen is een webshop waar je verschillende soorten regenkleding vandaan kan halen zoals regenjassen, regenbroeken, regenlaarzen, poncho’s, paraplu’s en regen accessoires. Na 2 dagen kreeg ik mijn pakketje met nieuwe regenlaarzen binnen en ik was er zo blij mee. Mijn regenlaarzen kosten €29,95 en de verzenkosten zijn €3,95 en boven de €100,- zijn er geen verzend kosten.  Mijn regenlaarzen zijn een maatje 41 en vallen iets kleiner uit. Normaal heb ik kwa schoenen een maatje 40/41. Voor de regenlaarzen koos ik maat 41, maar ook deze beginnen een beetje pijn te doen aan mijn tenen als ik er een tijdje mee loop.

Omdat deze regenlaarzen niet op gewone regenlaarzen lijken kan je ze ook als gewone schoenen gebruiken. (of voor werkschoenen dit doe ik stiekem ook.) Als de schoenen niet passen kun je ze retour sturen. Op de site van hip in de regen kan je een retour bon downloaden. Voor deze retour bon moet je wel goed zoeken, want ik kon hem niet zo makkelijk vinden. (Het kan ook zijn dat ik gewoon niet goed heb gekeken.)

Eerst kreeg ik een maatje 40 binnen van de schoenen helaas waren deze mij te klein waardoor ik ze moest ruilen, omdat ik geen retour bon had gekregen dacht ik dat ik ze gewoon terug moest sturen. Ik lees nu net dat je de retour bon gewoon via de site kan downloaden. Ook de kosten voor het retouren zijn voor de klant. Meestal kost het retouren €6.95, maar dat hangt verder af van het gewicht.

 

Over het algemeen ben ik heel erg tevreden over de regenlaarzen.

 

+ punten: 

Snelle levering

makkelijk contact met de werknemers

vriendelijke werknemers

mooie producten

– punten:

Het retouren van de bestelling kan nog wel iets beter worden verzorgt. bijvoorbeeld dat er een retour bon bij de bestelling komt.

11 thoughts on “Hip in de regen👢🌧🌧

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

