Spam je blog/webshop

image

Op dit moment heb ik al eventjes zomervakantie en ik bedacht mij van, waarom laat ik andere mensen niet hier hun blog delen zodat ik lekker nieuwe blogs kan gaan lezen in de veel te veel vrije tijd die ik heb.

ik zou het echt heel erg leuk vinden als je hier je blog/webshop/sociaal media kanalen zou willen delen als jij dat ook wil. Zo leer ik weer nieuwe blogs en webshops kennen.

Wat moet je doen om je blog te mogen spammen:

  • Zet je blognaam in de reactie
  • vertel een beetje over jezelf
  • vertel een beetje over je blog

op deze manier kan iedereen gelijk zien of de blog interessant lijkt om te lezen. (Alle blogs zijn natuurlijk heel leuk om te lezen.)

 

Zie jij je reactie niet ziet staan ? Dan kan het zijn dat hij in mijn spam is gekomen. Ik zal dan naar mijn spam gaan en hem goedkeuren. Ik hoop dat ik nieuwe blogs leer kennen en ik hoop dat mijn lezers ook nieuwe blogs vinden die ze interessant lijken. 🌹🌹 heel erg veel plezier met spammen.

25 thoughts on “Spam je blog/webshop

  1. Lief dat we mogen spammen! Mijn naam is Lieke, ik ben 19 jaar en ik woon in Den Bosch. Ik blog al heel lang maar sinds (bijna) een jaartje blog ik op http://www.lifestylelieke.nl. Elke maandag, woensdag, vrijdag en zondag komt er een post online over lifestyle, festivals, beauty, fashion, DIY’s, recepten en nog veel meer. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje zou nemen!

    Liked by 2 people

    • Ik kende je blog nog niet maar heb gelijk even een kijkje genomen. Ziet er echt heel erg leuk uit.

      Superleuk dat we onze blog vandaag mogen achterlaten 🙂

      Mijn blog is http://www.cwithc.nl
      Dit is een blog van mij en een vriendin, we zijn nog maar een paar maandjes bezig maar vinden het echt superleuk. We schrijven echt over alles wat we leuk vinden of meemaken. Ons bungeejump avontuur kan je er bijvoorbeeld vinden maar ook een filmpje van onze srprs reis.

      Ik hoop dat je een kijkje wilt komen nemen op ons blog 🙂

      Liked by 2 people

      • Wat lief en dankjewel dat je een kijkje hebt genomen. 😀 oe je blog klinkt echt heel erg interessant ik zal zeker een kijkje gaan nemen.

        Like

  2. Hoii, ik ben Marley en ik ben 11 jaar .
    Ik schrijf persoonlijke artikelen over fashion en lifestyle op https://sweetxfull.wordpress.com !

    Niet zo lang geleden werd ik ook heel erg geïntersseerd in healty lifestyle dus daar begin ik nu ook een beetje over te schrijven.

    Elke dag komt er een artikel online behalve vrijdag.
    De schooldagen om 08:00 uur en i het weekend om 10:00!

    Doei! X

    Liked by 2 people

  3. Een ontzettend leuk idee!
    Ik ben Tiffany, maar iedereen noemt mij Tiff. Ik ben 16 jaar en woon in Antwerpen. Ik heb mijn blog nog maar een kleine twee maanden dus er staan nog niet super veel Posts op. Ik schrijf vooral over fashion, beauty en lifestyle. Mijn blog kan je hier vinden: https://thevocabularyofstyle.wordpress.com/
    Ik vertrek vandaag wel op reis, dus de komende 2 weken is de kans klein dat er een nieuw artikel verschijnt.

    Liked by 2 people

  4. Wat leuk! Ik volg je nog maar sinds kort, maar mijn blog is http://www.byalien.nl, waar ik nu een klein jaar op blog. Ik schrijf vooral persoonlijk over van alles wat mij bezig houd en beantwoord daarnaast elke dag een vraag uit het boekje ‘Elke dag een vraag’ waardoor er echt hele uiteenlopende onderwerpen voorbij komen!
    Dankjewel voor het mogen spammen! ♡

    Liked by 2 people

  5. Echt lief dat we mogen spammen! Ik ben Lore een (bijna)14-jarige puber uit België en ik schrijf artikels over fashion en lifestyle maar er komt regelmatig een persoonlijk artikel online. Ook heb ik een youtubekanaal waar ik video’s op maak (duuuh) Ik hoop dat je eens wilt kijken! hier zijn de linkjes
    blog: Cestlore.wordpress.com
    yt; C’est Lore
    fb: C’est Lore
    Ik zou het leuk vinden moest je eens kijken!

    Liked by 2 people

  6. Jeej spam. Kan ik ook altijd weer nieuwe blogs uithalen!

    Ik ben lotte, 21 jaar en ik blog op http://www.verlangenn.com sinds een klein halfjaartje. Ik schrijf vooral over (wat alternatievere) fashion, kunstige dingen, muziek en soms reviews. Zou het leuk vinden als jullie eens kwamen kijken! Liefs

    Liked by 2 people

  7. Wat leuk!

    Ik ben nog maar net begonnen met bloggen! (Juni) Het is iets wat ik wel al heel lang wou dus toch maar de knoop doorgehakt en nog geen moment spijt van gehad!

    Elke donderdag en zondag kun je Posts verwachten over verschillende onderwerpen. Van heerlijke gerechten tot een persoonlijk verhaal en van reviews tot reizen en nog veel meer!

    Lijkt het je leuk? Dan kun je me hier vinden en misschien kunnen we elkaar volgen, lijkt me gezellig!

    http://Www.misseightysix.wordpress.com

    http://Www.instagram.com/misseightysixnl

    http://Www.facebook.com/Misseightysix

    Like

  8. Leuk dat je dit doet♥
    Ik ben Michelle van MyStyleMichelle. Dat is een blog waarop ik vooral veel over kleding en accessoires schrijf, maar ook over andere dingen die mij interesseren zoals make-up en muziek. Op het moment ben ik begonnen met een serie op de woensdag waarop ik producten/spullen laat zien die ik zelf maak. Weer eens wat anders dan normaal op mijn blog te zien is 🙂
    Benieuwd? Neem dan zeker eens een kijkje:

    https://mystylemichelle.wordpress.com
    Xxx

    Liked by 1 persoon

  9. Wat leuk dat wij mogen spammen! 😀
    Mijn naam is Isabel, 18 jaar en woon in Zuid-Holland. Mijn aandacht verdeel ik tussen 2 blogs. En allebei vertegenwoordigen ze een hobby van mij.

    http://www.horseoutofthebox.wordpress.com gaat over het natuurlijk houden van paarden. Om mensen te laten zie hoe je óók een paard kan houden.

    http://www.amandelkoekje.wordpress.com is mijn boeken blog. En dat spreekt natuurlijk voor zich ! 😅

    Liked by 1 persoon

  10. Leuk! Op instagram: hajaressanl Bloglovin: hajaressa Pinterest: hajaressa
    Mijn blog heet HajarEssa ik blog over alles wat mij intereseert. Binnenkort komt er een winactie online omdat mijn blog 1 jaar bestaat 🎈 🎉
    hajaressa.wordpress.com

    Liked by 1 persoon

  11. Wat leuk! Mijn blog is http://Clairecodi.nl. Ik blog hier over alles wat vega(n) is. Toen ik net vega was, was er niet echt een blog waar ik terecht kon met vragen of tips. Want wat moet je ineens op je brood doen en hoe eet je een Hollands avg’tje? Met mijn blog hoop ik je vragen te beantwoorden. Maar ik laat ook veel kattenfoto’s, outfitsposts en diervriendelijke make-upjes zien 🙂

    Het lijkt me leuk als je het komt checken en me laat weten wat je ervan vindt!

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

