Liebsteraward <3

Ik ben door de geweldige Naomi genomineerd voor de liebsteraward. Lieve Naomi echt mega bedankt voor deze nominatie ik ben echt dol op deze award. ❤ De liebsteraward is een award voor beginnende bloggers om andere bloggers beter te leren kennen. ❤

Dit zijn de regeltjes van de Liebster Award:

  1. Bedank de blogger die jou heeft genomineerd (link blog).
  2. Beantwoord de vragen van die blogger.
  3. Nomineer andere bloggers (link blogs).
  4. Breng de genomineerden op de hoogte van hun nominatie.
  5. Maak een lijstje van ongeveer 10 vragen voor de genomineerden.

Hier komen de vragen die Naomi voor mij heeft bedacht. ❤

1 wat vind je het aller leukste aan bloggen?

Het aller leukste aan bloggen vind ik dat ik nieuwe mensen leer kennen en dat ik nog meer aan het proberen ben om origineel te blijven met wat ik doe.

Hoelang blog je al?

Op lipsticks&sneakers blog ik sinds 26 januari 2016. Voor lipsticks&sneakers had ik nog een andere blog waar ik bijna 2 jaar op het geblogt voordat ik ging overstappen.

Wat zou je nog willen leren/bereiken op het gebied van een blog?

Ik zou nog zo veel willen leren het is niet om op te noemen. Het liefst wil ik via bloggen beter worden in de Nederlandse schrijftaal en ik wil heel graag nieuwe mensen leren kennen.

Heb je een youtube kanaal of zou je er ooit mee willen beginnen?

Ik heb een youtube kanaal er staan alleen geen video’s op. 😛 haha ik zou er wel mee willen beginnen als ik een goede laptop zou hebben en een camera, maar ik moet ook mijzelf wijs gaan maken dat ik het wel durf ik moet niet bang zijn.

Wat is je grootste blunder ooit?

Ik denk van de trap glijden en daardoor gekneusde ribben krijgen. Voor de komende 6 weken zit ik aan de paracetamol helaas.

Heb je weleens samengewerkt met andere bloggers en/of bedrijven?

JA!!! ik heb met hele leuke bedrijven mogen samenwerken en ik heb hele leuke bloggers leren kennen die zo nu en dan ook een post schrijven op mijn blog.

Wat doe je veel in je vrije tijd?

Ik blog, speel sims, spreek met vriendinnen af. Gewoon lekker relaxen eigenlijk.

Ga je dit jaar op vakantie? En zo ja, waarheen?

Nee helaas niet misschien (waarschijnlijk) volgend jaar wel weer.

Wat wil je in de toekomst bereiken met je blog?

Ik hoop dat ik nog groter word met mijn blog en dat ik nog meer leuke mensen mag ontmoeten.

10 Wat voor opleiding doe je nu of wil je gaan doen?

Ik ben nu net geslaagd voor vmbo-tl en ik ga na de zomervakantie de opleiding travel&hospitality doen in Leeuwarden. Mijn opleiding is een mbo opleiding.

 

Naomi heel erg bedankt voor de vragen ik heb ze met veel liefde geprobeerd te beantwoorden.

 

De lieve meiden die ik nomineer zijn:

Ilona

Maaike

Inge

Maricia

Rahma

Lieve meiden dit zijn mijn vragen voor jullie.

  1. Wat vind je op dit moment van je blog.
  2. Hebben jullie al leuke mensen leren kennen via je blog?
  3. Hoe gaat het op school?
  4. Wat is je aller grootste droom?
  5. Wat is je grootste droom op gebied van bloggen?
  6. Op welke manieren kunnen we bij je blog komen? (sociaal media kanalen)
  7. Waar wil je later gaan werken?
  8. Naar welk land wil je nog een keer?
  9. Op welke manier zou jij je vriend of vriendin willen leren kennen?
  10. Wat vind je van de liebsteraward?

 

16 thoughts on “Liebsteraward <3

  1. Hee tof dat je geslaagd bent! Beetje laat misschien, maar gefeliciteerd!
    De opleiding travel&hospitality klinkt heel tof. Zelf ben ik net klaar met mijn eerste jaar als student, geloof me; het is onwijs leuk! Veel plezier alvast maar eerst vakantie haha 🙂

    Liked by 1 persoon

    • hihi toch nog bedankt voor de felicitatie. Ik heb echt mega veel zin in de opleiding. welke opleiding/ wat studeer je als ik vragen mag?

      en dankjewel ik heb er echt mega veel zin in. 😀

      Like

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

