Hoe op dit moment mijn toekomstige huis eruit zal zien. πŸ πŸ‘🏠🏑

Iedereen droomt ervan (denk ik) fantaseren over hoe je eigen huisje er later uitziet. Vandaag laat ik aan jullie zien hoe op dit moment mijn droomhuis eruit ziet.

Foto komt van stocksnap.io

Mijn slaapkamer zou ikzelf wel lekker rustig willen met niet te veel kleur net zoals op deze foto. Ook het tweepersoonsbed zou echt een droom zijn. (denk aan als een zeester kunnen liggen) mijn slaapkamer wil ik lekker simpel hebben met wel een grote kast, want daar zou ik dan mijn kleding en schoenen kwijt kunnen.

Deze foto komt van stocksnap.io

Ook de woonkamer zou ik lekker rustig willen met de kleuren zwart, wit, grijs en bruin. Zo valt de woonkamer niet te veel op en ik vind de kleuren wel heel gaaf, want ik ben dol op zwart wit en grijs.

Deze foto komt van stocksnap.io

In een woonkamer zou voor mij de televisie echt niet kunnen ontbreken, want netflix kijken op een mooi groot beeld voelt toch wel iets fijner dan achter een klein computer beeldje.

Deze foto komt van stocksnap.io

deze foto komt van stocksnap.io

Voor de keuken ben in dan weer heel erg aan het nadenken, want ik zou hem met de rest van het huis willen matchen, maar het lijkt mij ook heel erg gaaf om een keuken te hebben die er classic en jaren 60 jaren 70 eruit ziet. Zelf vind ik de keuken 1 van de belangrijkste plekken in het huis, want je kan er heel erg goed oefenen met eten koken. (ik ben dol op eten.)

En natuurlijk zeker niet te vergeten de badkamer. De badkamer heb ik het aller liefste lekker rustig, want ik wil mij er goed kunnen ontspannen. Ook zou ik in mijn badkamer een douche speaker willen hebben, want dan kan ik vaker het goede nummer op zetten.

De eetkamer (die ik vlakbij de keuken wil hebben staan) moet ook lekker rustig en wit/zwart/grijs zijn zo komt het mooi over in de rest van het huis. Het liefst heb ik dus een huis zonder te veel kleur een huis waar je lekker kan ontspannen.

 

 

Hoe denk/dacht jij over je droom huis?

32 thoughts on “Hoe op dit moment mijn toekomstige huis eruit zal zien. πŸ πŸ‘🏠🏑

      • Ik wil een grote tuin en een piano/gitaar… dat is gewoon het belangrijkst en een groot bureau waar ik lekker aan kan werken als ik nog steeds mijn blog heb! πŸ™‚ En natuurlijk de nodige dingen. Verder hoef ik niks bijzonders. πŸ™‚ (Wifi valt onder de nodige dingen) haha! πŸ˜‰

        Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

