Cause I know I can treat you better Than he can And any girl like you deserves a gentleman Tell me why are we wasting time

Als je goed nadenkt dan weet je dat mijn titel van het nummer treat you better – shawn mendes is. Ook voor deze nieuwe blogpost over een leuk onderwerp had ik weer een leuke titel nodig. Als je mijn oude post nog kan herinneren dan kan je verwachten dat ook deze post weer over tatoeages gaat. ❤

 

Deze foto komt van Stocksnap.io

ook deze foto komt van stocksnap.io

geloof in jezelf. (foto van stocksnap.io)

(stocksnap.io)

(pinterest)

 

Ik ben zo erg geïnspireerd door deze foto’s om een tatoeage te nemen. (helaas moet ik nog 2 jaar wachten) om nog meer geïnspireerd te worden heb ik hier ook een aantal video’s van youtubers met een tatoeage.

One thought on “Cause I know I can treat you better Than he can And any girl like you deserves a gentleman Tell me why are we wasting time

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

