Primark 50 euro challenge

Ik ben door mijn lieve vriendin en naamgenootje Jessica getagd voor deze mega leuke tag. De bedoeling is dat ik via de Primark site een gehele outfit uitzoek voor maximaal 50 euro. Deze challenge vind ik heel leuk, want ik ben dol op kleding en het is een uitdaging om een leuke outfit te zoeken voor maximaal 50 euro. Wil je weten wat ik heb uitgezocht? dan moet je zeker verder lezen. ❤

Dit zijn de regels

  • Tag de bedenker( aka me aka it’s a gold sky)
  • Maak een complete outfit van primark artikelen inclusief lingerie en schoenen voor 50 euro of minder.
  • Nomineer maximaal 3 mensen en stel ze op de hoogte
  • Zorg dat je de regels in je post zet

Alle foto’s en prijzen die ik hier laat zien komen van de Primark site. Net als Jessica begin ik met de Lingerie en ga ik dan verder naar de kleding daarna schoenen en als laatste de accessoires.

Gladde zwarte beha met mesh

Gladde zwarte beha met mesh

€3,00

Kanten string, set van 3

Kanten string, set van 3

€3,00

Ik ben fan van de strings van de Primark dit is, omdat ik ze heel lekker vind zitten dus in deze outfit kunnen zeker de strings niet ontbreken.

Blauw playsuit-schort met witte strepen

Blauw playsuit-schort met witte strepen

€7,00

Deze playsuite vind ik er echt mega leuk uitzien door de strepen en door de mooie blauwe kleur.

Donkerblauw met koraalrode sneakers

Donkerblauw met koraalrode sneakers

€9,00

Ik moet eerlijk zijn ik ben dol op hakken, maar ik heb toch een iets grotere liefde voor sneakers.

Grijze opvouwbare rugzak

€5,00

Zelf kan ik echt niet zonder een leuke rugzak dus die hoort ook zeker bij deze look.

Donkerblauwe bandana met print

Donkerblauwe bandana met print

€2,00

Als je van bandana’s houdt is het zeker een goed idee om hem bij deze look te dragen.

Zwarte halsketting

Zwarte halsketting

€2,00

Bij een bandana vind ik choker neckless echt mega mooi staan, want het geeft een nog iets stoerder of gewaagder tintje.

Ronde metalen zonnebril met spiegelglas

Ronde metalen zonnebril met spiegelglas

€3,00

Ik ben een hele grote zonnebrillen fan, want zelfs als de zon niet schijnt heb ik een zonnebril op. De gene die ik echt altijd bij mij heb en altijd op heb lijkt heel erg veel op de zonnebril die ik hier laat zien.

 

De meiden die ik tag voor deze mega leuke tag zijn:

 

Heb jij wel eens lingerie gekocht bij de Primark?

23 thoughts on “Primark 50 euro challenge

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

