Mijn favoriete Spotify nummers op dit moment

Ook ik ben een grote fan van muziek. vandaag deel ik mijn favoriete Spotify nummers de nummers deel ik via video’s van youtube hopelijk vinden jullie het leuk om te kijken welke nummers nou echt mijn favoriet zijn op dit moment. Ik ben natuurlijk heel erg benieuwd welk(e) nummer(s) jij nou echt te gek vind. Laat de naam je favoriete nummer(s) zeker achter in de reactie en dan zal ik hem ook gaan luisteren ik ben heel erg benieuwd.

Dit nummer van Jack&Jack vind ik echt mega leuk om te horen. Dat ik het nummer zo leuk vind komt ook door de beat van drum die echt heel lekker vind klinken. Jack&Jack zijn niet alleen zangers op youtube, maar ze zitten ook op Vine een leuke app waar je filmpjes kan zien van 6 seconden.

Dit nummer is ook echt een leuk nummer, omdat het nummer mij ook echt raakt. Het nummer gaat over de liefde en ze heeft een gebroken hart door de jongen die niet goed genoeg voor haar was, maar omdat ze van hem hield bleef ze bij hem en ze liet hem tegen haar liegen. Het nummer vind ik persoonlijk heel aangrijpend als je ernaar luisterd.

Van dit nummer vind ik de remix leuker dan het origineel, maar dit komt ook doordat ik remixen in het algemeen ook leuker vind dan de gewone nummers

Bij dit nummer kon ik echt niet kiezen welke ik beter vond, want de originele van Emeli SandΓ© vind ik heel erg goed, maar de cover van O’Gene vind ik ook echt heel erg goed. Ook dit nummer raakt mij heel erg op de manier hoe het word gezongen.

Dit nummer vind ik zo mooi, omdat Ella zingt over een jongen die er gelijk voor wil gaan, maar Ella wil dat hij wat meer aan haar denkt (de class) zij wil niet gelijk verder gaan en hij wel en zij wil dat hij wat meer class toont. Ella weet namelijk dat je ook met je kleren nog aan het heel gezellig kan hebben.

 

 

Op dit moment zijn dit echt mijn favoriete nummers. Welk nummer is op dit moment jou favoriet of welke nummers zijn op dit moment jou favoriet?

6 thoughts on “Mijn favoriete Spotify nummers op dit moment

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

