Donelli.nl

De site Donelliย kent vast niet iedereen. Deze site is echt een hemel (vind ik) voor Nikes. Met mijn hele grote voeten (in Nike maatje 42๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ) moet ik wel vooral bij de mannen afdeling kijken, want Nikes in mijn maat vinden is echt heel erg moeilijk. Op Donelli heb ik echt mega mooie Nikes gevonden op de dames afdeling en ook nog eens in mijn maat.

image

Deze Nikesย zag ik op de dames afdeling en ik vind ze zo mooi. Volgens mij heeft echt iedereen deze schoen, maar ik wil hem niet, omdat iedereen hem heeft, maar omdat ik hem leuk vind. Zelf draag ik eigenlijk alleen Nikes, want die vind ik lekker lopen ik heb wel eens andere schoenen geprobeerd, maar dan is het het eigenlijk net niet. Nikes zijn echt mijn favoriet en ik ben zo blij dat ze wel op deze site te koop zijn in mijn maat.

Deze schoen is natuurlijk ook heel makkelijk om te combineren met kleding, want zwart en wit past eigenlijk overal bij. Daarom vind ik de schoen ook zo mooi hij is namelijk stijlvol, maar ook classic en makkelijk te combineren.

image

Ik kon het niet laten om met mijn grote voeten ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜’๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ซ ook even op de mannen afdeling te kijken en als ik eerlijk ben ik ben verliefd.๐Ÿ˜๐Ÿ˜ ik ben verliefd op deze jordansย wat een beauty. De schoen is zwart en ik hou van zwart het is de aller makkelijkste kleur om te combineren met je outfit. Deze schoen is echt een liedereenย om te hebben.

Hoeย kan je hem combineren? Bij de Primark (en een hele boel andere winkels) heb je hele mooie skinnyjeans. Als je skinnyjeans aan doet in een andere kleur dan zwart neem dan een zwart shirt zo valt je broek op, maar combineer je wel iets van je kleding met je schoenen. Zelf heb ik laatst bij de Primark een grijze en een donkergroene broek gehaald die zouden echt prachtig op de schoenen staan. Een andere kleur broek kiezen en je shirt combineren kwa kleur met je schoenen vind ik echt helemaal te gek, want dan ben je niet standaard van het maak mij niet uit hoe ik eruit zie. Misschien heb je er onbewust voor gekozen om je shirt met je schoenen te combineren, maar ik vindย het heel stijlvol.

 

 

Ben jij meer een sneaker of een hakken persoon?

 

 

20 thoughts on “Donelli.nl

    • Zelf ben ik wel dol op hakken, maar met mijn rug op dit moment weet ik niet hoe verstandig het is om op hakken te lopen. Hopelijk gaat het snel beter zodat ik weer op hakken kan lopen hihi. Ook ben ik dol op sneakers, want die zijn ook zo leuk. Een tip die ik nog wil geven kijk niet alleen bij de vrouwen afdeling, want de mannen afdeling kan ook Mega leuke schoenen hebben.

      Like

    • Gelukkig verschillen smaken, want als iedereen hetzelfde zou denken dan zou alles zo saai worden. ๐Ÿ˜˜ ๐Ÿ˜‰ en gelukkig zijn er nog veel meer soorten schoenen dan nikes. ๐Ÿ˜˜

      Like

  1. Echt super mooie schoenen! Ik zelf ben ook echt een persoon die van sneakers houd, en dat is maar beter ook want ik ben al erg lang van mezelf en ik denk niet dat me vriendje het leuk zou vinden als ik nog groter ben haha

    Liked by 1 persoon

  2. Ik snap je frustratie haha, heb zelf maat 41 maar bij sommige merken maat 42, helaas zijn daar geen mooie damesschoenen in. Ik ga zeker even op de website kijken! Bedankt x

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

