Boyfriendtroubles #4 schoonouders

Riding with babe

A post shared by Relationship Goals (@couplegoals) on

de foto’s komen van het aller leukste relatie account op instagram. (dit is mijn mening)

 

schoonouders…….. het onderwerp waar je altijd mee te maken krijgt als je een vriend of vriendin hebt. je bent niet getrouwd, maar je hele familie (je ouders) noemen het al je schoonouders voor later. Bij heel veel relaties gaat het goed tussen de schoonouders en de dochter/zoon, maar wat nou als je schoonouders je niet aardig vinden?

Het kan iedereen overkomen je schoonouders en jij hebben absoluut geen klik met elkaar. Soms kan het ook voelen vanaf 1 kant dat het niet klikt, maar wat nou als iedereen kan zien dat je echt niet met de moeder of vader of allebei van je vriend of vriendin kan omgaan? Soms is er iets aan te doen, maar soms is er helemaal niks aan te doen helaas. je hebt op dit gebied ook verschillende soorten vriendjes/vriendinnetjes.

De het maakt mij echt niet uit of mijn ouders je wel of niet aardig vinden relatie.

Deze relatie is er voor je en die weet ook dat je niet een goede band hebt met zijn ouders. Het liefst zou hij natuurlijk wel willen dat de band goed is, maar het is niet goed en waarschijnlijk komt het ook nooit goed. Je relatie is er voor je, omdat hij/zij van je houd en deze persoon wil heel erg graag bij je zijn wat zijn of haar ouders ook zeggen.

De ik vind het jammer dat je geen klik hebt met mijn ouders relatie.

Deze relatie vind het (zoals er ook al staat) jammer dat je geen klik hebt met zijn ouders. Hij zal proberen om een klik te maken tussen jou en zijn ouders, maar hij hoopt er niet veel op, want hij weet hoe jij bent en hoe zijn ouders zijn.

De ik zorg wel dat jullie een klik krijgen relatie.

Deze relatie gaat er alles aan doen om ervoor te zorgen dat jij zijn ouders aardig vindt en dat je het gevoel krijgt dat zijn ouders jou ook aardig vinden. Je kan dan gaan verwachten dat er veel toneel wordt gespeeld als jij langskomt, want of jullie echt een klik krijgen nobody knows, maar je gaat er niet van uit.

De doe even normaal het zijn mijn ouders maar relatie.

Deze relatie vindt dat je je niet zo moet aanstellen en gewoon leuk en gezellig moet doen met zijn ouders terwijl en en zijn ouders allebei weten dat er geen klik is en dat er ook nooit zoiets zal komen. Je zet je meest grote neppe lach op en doet overdreven aardig tegen zijn ouders als je langs komt. (of je bent gewoon jezelf omdat je zeker weet dat er niks maar dan ook nooit iets komt tussen jou en zijn ouders.)

 

 

Nu is mijn vraag aan jullie hebben schoonouders invloed op de relatie?

 

En vandaag geef ik ook mijn mening over deze vraag. Ik vind wel dat schoonouders en ouders invloed hebben op de relatie, want als je je schoonouders niet aardig vindt is het ook lastiger om bij je relatie thuis te komen, omdat je weet dat zijn ouders er ook zullen zijn.

 

16 thoughts on “Boyfriendtroubles #4 schoonouders

  1. Ik denk dat het wel invloed heeft. Je komt toch vaak bij hun over de vloer en als de band dan niet goed is.. Ik vind het ook altijd wat vreemd bij schoonouders, het is niet dat ik vaak lange gesprekken met ze hou, maar ik denk dat ze mij wel graag hebben πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  2. De moeder van mijn man is iemand die het zeuren en ondankbaar zijn heeft uitgevonden, ik wil geen contact meer. Ik heb het meerdere malen met veel liefde geprobeerd maar elke keer gooit ze haar eigen glazen weer in 😦 raar gedrag en nare uitspraken en wat niet meer. Gelukkis is de vader van mijn man getrouwd met wel een hele leuke vrouw, mijn stiefschoonmoeder is dan ook gewoon mijn schoonmoeder en die ander is schoonloeder.

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

