De spanning

Ja ik voel de spanning de spanning voor morgen. De spanning voor de dag dat ik weet of ik geslaagd of gezakt ben. Morgen tussen 14:00 en 15:00 krijg ik te weten of ik ben gezakt of als ik een herkansing heb, hoor ik in dit uur niks dan moet ik om 15:30 op school zijn om mijn cijfers te zien. Bij mijn school komen een aantal leraren langs dit is, omdat ik op een kleine school zit.

AAAAAAA ja ik vind het echt heel spannend, want morgen krijg ik te weten of ik door mag gaan naar mijn opleiding, waar ik echt heel erg veel zin in heb. Morgen is dus de uitslag van de examens en voor mijn school is een maand later de diploma uitreiking. Aan de ene kant wil ik helemaal niet gespannen zijn, maar ja het is toch spannend morgen is de dag dat ik te horen krijg of ik wel of niet nog een jaar middelbare school moet.

Op dit moment denk ik gewoon het leukste en dat is dat ik ben geslaagd, maar ik weet het morgen echt. Voor mijn gevoel gingen de examens best wel goed, want ik heb ze allemaal ruim op tijd afgekregen. (voor elk examen hadden we 2 uur. ik had nog 15-30 minuten over als ik klaar was)

Het leukste aan morgen is de uitslag en vrijdag hebben we schoolfeest. Zaterdag ga ik met mijn vader de stad in als ik ben geslaagd en zondag is er een race op tv als ik mij het goed herinner.

Op dit moment is mijn vakantie best wel leuk ik heb namelijk geen verplichtingen en ik kan gewoon even gaan doen waar ik zin in heb.

 

 

 

En hoe gaat het met jullie?

gisteren ben ik naar de dokter 😷 geweest. Volgens de dokter heb ik een lichte hersenschudding en gekneusde ribben. 😷😷😷😭😧😔😔

16 thoughts on “De spanning

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

