review hoesjes outlet.

image

dit artikel is in samenwerking met hoesjesoutlet.

Ik heb vorige keer zo’n leuk pakketje gekregen van Hoesjes outlet zo kwam het pakketje in mijn brievenbus terecht het lijkt niet heel sterk vanaf de buitenkant. Gelukkig zit het pakketje vol met bubbeltjesplastic dus het pakketje is heel sterk, maar wat zit er precies in het pakketje?

image

In het pakketje zitten een Samsung galaxy S5 hardloop hoesje en een IPhone 5c flipcase. Het Samsung hoesje is voor mij en het iPhone hoesje is voor mijn vader.❤️ Mijn vader zorgt daarom ook voor de review van dat hoesje.👍🏼🌹🌸🌺🌹

Zoals jullie kunnen zien heb ik gekozen voor het roze hardloophoesje. Het hoesje is heel rekbaar, (ik heb een Samsung galaxy S5 mini dus hij moest er in passen) mijn telefoon ging heel gemakkelijk die de achterkant van het hoesje erin. In het hoesje zitten aan de boven en onderkant gaten voor je muziek daar is heel handig aan gedacht. Op de plek waar de band doorheen gaat is een extra vakje gemaakt voor je sleutel ook heel handig, want dan kan je heel gemakkelijk je sleutel meenemen als je gaat hardlopen, fietsen. Mijn armen zijn vrij dun en toch valt het hoesje niet af ook kan je gewoon op je telefoon als je telefoon in het hoesje zit. Welke oefening ik ook doe het hoesje blijft bij mij op zijn plek zitten. Ik ben heel tevreden over het hoesje hij blijft mooi zitten en hij valt op als het weer wat donkerder word.

imageimageimageimage

1e indruk van het hoesje: ziet  er mooi uit. Het hoesje past goed om de iPhone 5c de cover sluit ook heel mooi aan. Je kunt de cover openen om zo de iPhone te bedienen maar dat is niet noodzakelijk. Ook kun je heel goed de iPhone bedienen als de cover dicht zit. Het voordeel is je ziet ook niet dat er een cover voor zit. Het hoesje is stijlvol en andere mensen kunnen zien dat het een iPhone is.

8 thoughts on “review hoesjes outlet.

      • Ja dat is begrijpelijk. Dat word een nieuwe telefoon zoeken. 😜😜 hihi kidding. Nee ik moet je helemaal gelijk geven als je een gewoon hoesje zoekt voor je telefoon, maar als je een hardloophoesje zoekt is dit wel een goede site.

        Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

