Van de trap gevallen en zwart zien.

Meestal plaats ik om de dag, maar vandaag is er iets gebeurd wat ik jullie echt moet vertellen. Wat er precies is gebeurd was best wel schrikken en ik vond het ook best wel eng.

Rond 10:00 liep ik vanaf mijn kamer naar beneden dit ging helaas niet helemaal goed dit keer. Ik viel van de trap dit heb je wel vaker, maar zo erg was het bij mij nog nooit. Op een gegeven moment zat ik onderaan de trap op de grond en mijn ouders waren zo snel bij mij eerste kon ik mij niet goed bedenken wat er precies gebeurd was, maar later bleek dus dat ik op ongeveer de middelste tree stond van de trap en daar gleed ik uit. Zelf had ik het vermoeden dat ik al veel lager was, maar ik gleed uit en mijn ouders waren heel snel bij mij, want ze hoorden geen au of gegil ik was stil.

Mijn vader pakte mij op en vroeg hoe het ging mijn antwoord was dat het wel goed ging. Toen ben ik met hulp van mijn vader naar de keuken gelopen. In de keuken pakte ik eerst de koelkast vast, want ik voelde mij duizelig. Toen ik de koelkast vast had ging mijn moeder aan de andere kant van mij staan zo kon ik op haar leunen. Ik hield mijn moeder vast en ik zei dat ik niks kon zien het was helemaal zwart voor mijn ogen. Mijn moeder wilde eerst met mij gaan lopen, maar ik kon mij niet bewegen op een gegeven moment ben ik heel slap en bleek is mij verteld.

Blijkbaar ben ik flauwgevallen, maar niet op de grond mijn moeder had mij namelijk vast. Mijn moeder riep mijn vader en die pakte snel een stoel en mijn ouders hebben mij daar op gezet. Nadat ik op de stoel zat is mijn vader naar buiten gegaan naar de buren. (mijn buurvrouw is verpleegkundige) Na een tijdje kwam mijn buurvrouw kijken hoe het ging toen ze kwam kijken zat ik al aan de tafel op een stoel en ging het een stuk beter.

Tijdens de val van de trap heb ik mijn rug bezeerd daar zit nu een schaafwond op en ik heb mijn rechter hand bezeerd. (voor mijn rechterhand moet ik binnenkort naar het ziekenhuis, want daar heb ik al iets langer last van.) Van het hele gebeuren kan ik mij niet veel heel erg veel herinneren, op dit moment zit ik nog wel een klein beetje te trillen nog van de schrik. Het gaat nu wel een stuk beter dan eerst ik ben namelijk niet meer duizelig en ik zie ook weer gewoon.

Dit hele gebeuren is tussen 10:00 en 11:00 ongeveer gebeurd ik wist niet zeker of ik dit moest gaan delen, maar mijn blog gaat ook over lifestyle en dat is dit. Op dit moment zit ik met een deken om mij heen, omdat ik het best wel koud heb. Mijn ouders hebben mij verteld wat er precies was gebeurd, want ik wist het niet helemaal meer.

 

 

Heb jij wel eens iets meegemaakt wat je best wel eng vond?

41 thoughts on “Van de trap gevallen en zwart zien.

    • Ik schrok mij echt kapot ik kon niet gillen en huilen lukte ook niet ik was zo geschrokken. Ook ik ben heel lij dat het alweer beter gaat vooral na het beetje eten en beetje drinken ging het weer een stuk beter.

      Liked by 1 persoon

    • Poeh ik voel mijn rug (ben nu net wakker). Hihi ik zal voorzichtig zijn op de trap, maar de trap treden zijn gewoon veel te smal voor mijn voeten. 😂 😂

      Like

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

