# update hoe gaat het met mij πŸ©

Hey hey,
Dit is volgens mij de aller eerste echte update van hoe het met mij gaat. Ik zit echt na te denken van wat moet ik jou allemaal typen, want hoe gaat het nou precies met mij?

Ik begin gewoon met het aller eerste mijn vader is vandaag jarig. πŸŽ‰ πŸŽ‰ πŸŽ‰ ik vind mijn vader echt het allebeste, want hij is er altijd voor mij als ik hem nodig heb.

Volgende week krijg ik uitslag van mijn examens. Jeetje het gaat nu allemaal zo snel volgende week krijg ik te horen of ik gezakt, geslaagd of een herkansing heb best wel spannend als ik eerlijk ben, maar wat de uitslag ook is ik maak er het aller beste van.

Mijn relatie is vorige week uit gegaan. Ik zie sommige mensen nu al denken jeetje je relatie is uitgegaan hoelang heeft je relatie geduurt 2 maanden? 4 maanden? Nee ik had een relatie van 1 jaar en 5 maanden we zijn gelukkig niet met ruzie uit elkaar gegaan, want we hebben ongeveer 2 uur gepraat. Het ging al een tijdje niet meer lekker tussen ons en daarom hebben we besloten om er een punt achter te zetten. Ze zeggen namelijk als je van iets of iemand houd laat hem los als je merkt dat hij niet gelukkig is en dat heb ik gedaan. Voor sommige is een jaar en 5 maanden niet lang, maar dit was echt mijn eerste relatie en ik was zo gelukkig. Het is jammer dat het niet langer heeft geduurd, maar als je niet gelukkig bent moet je ermee ophouden.

Ik heb in mijn vakantie echt veel te veel netflix gekeken ik heb denk ik 2 of 3 series helemaal uit gekeken oeps. πŸ©πŸ©πŸŽ‰πŸŽ‰

Afgelopen zaterdag was ik in Groningen samen met Anke en Rahma en het was echt vet gezellig.

Dit was denk ik mijn update, want ik weet niet echt meer iets te vertellen.

Hoe gaat het met jou?

 

IMG-20160602-WA0001

Deze foto heb ik laatst gemaakt toen ik richting de AH liep voor wat eten.

10 thoughts on “# update hoe gaat het met mij πŸ©

  1. wat naar dat je relatie is gestopt. Maar op ieder potje past een dekseltje dus je zal vast je prins op het witte paard nog wel tegenkomen. Zo’n uitslag van examens is zeker spannend. We gaan voor je duimen dat je gewoon in een keer geslaagd bent πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  2. Ten eerste gefeliciteerd met je vader! πŸ™‚ En wat erg dat het uit is gegaan na zo’n lange tijd, maar soms is het beter. Jullie kunnen nu allebei je eigen pad trekken en soms is dat gewoon nodig. Ik ga voor je duimen met de examenuitslag! πŸ™‚ x

    Liked by 1 persoon

    • Dankjewel, ik denk dat je gelijk hebt, want als je doet wat je zelf wilt ben je toch het gelukkigste. Mega erg bedankt ☺️☺️☺️🌹🌹🌹🌺🌺 ik denk wel dat het goed komt, maar als iemand duimt is het nog leuker.🍭🍭🌸🌺🌹

      Like

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

