Boyfriendtroubles #2 ruzie

 

Jeetje het is alweer een tijdje geleden dat deel 1 van boyfriendtroubles online is gekomen. Voor deel 2 kon ik heel moeilijk een onderwerp verzinnen, maar het is toch gelukt. Nu meer dan een maand later dan deel 1 komt hier deel 2 van boyfriendtroubles. (Dit kan natuurlijk ook als je een vriendin hebt) wil je deel 1 nog lezen? Klik dan hier.

Ruzie hebben in de relatie is echt verschrikkelijk, maar wanneer komt het wel goed en wanneer komt het niet goed? Zoals iedereen hoop je natuurlijk dat het goed komt (behalve als je de ruzie expres bent begonnen), wanneer is het  de tijd om nog steeds van iemand te houden? Of is het toch verstandiger om die persoon los te laten?

De persoon die er alles voor doet om het weer goed te laten komen.

Deze persoon (vriend of vriendin) heeft alles voor je over en doet er alles aan zodat het weer goed komt tussen hem en zijn geliefde. Deze persoon is echt een lieverd en je moet hem zeker niet kwijtraken. Hij houd van je zoals je bent en hij wil je nooit meer kwijt. (Het zou mij  niet verbazen als deze persoon je ten huwelijk gaat vragen. 👰👫)

De ik hou van je persoon, maar ik wil dat er vaker naar mij word geluisterd.

deze persoon houd van je en wil gewoon iets vaker dat er word gedaan wat hij wil. Hij is ook een blijvertje, want wil jou ook tevreden houden, maar hij wil ook wat meer inspraak krijgen over de relatie. De ruzies gaan meestal over dat er niet goed word geluisterd naar elkaar. Hij wil ook dat het goed komt als er naar hem geluisterd gaat worden.

De ik hou van je persoon, maar ik wil wel dat je gaat veranderen.

bij deze persoon vind ik dat het nadenken is, want als je van iemand houd kan je toch niet verwachten dat zij terug gaat veranderen naar eerst of überhaupt gaat veranderen zoals de vriend dat wil? Bij deze persoon moet je goed nadenken of de relatie stand blijft houden, want je wil toch gewoon jezelf blijven en niet gaan veranderen, omdat iemand anders dat wil? De ruzies gaan over van alles. Hij zou willen dat het goed komt, maar hij zou ook willen dat je gaat veranderen.

De ik hou van je persoon, maar ik wil je op het moment niet zien.

Ook bij deze persoon is het lastig om te zeggen als de relatie stand kan houden, want hou je het vol als vriend of vriendin dat je relatie je niet wil zien? Het is natuurlijk mogelijk dat je relatie jou om een bepaalde reden niet wil zien. Deze persoon houd ook van je en zou willen dat er niet zoveel ruzie is. Het goed maken of praten zal lastiger zijn, want je ziet elkaar niet of heel weinig.

De het maakt mij echt niet uit dat we ruzie hebben persoon.

Met deze persoon zal je vaak ruzie hebben en dan moet je gaan nadenken zijn deze ruzies de relatie nog wel waard? Van ruzie maken ga je elkaar alleen maar naar beneden halen van zo nu en dan een ruzie of discussie is niet erg, want het hoort nu eenmaal dat je niet hetzelfde bent in een relatie. Van bijna elke dag een ruzie of discussie daar wordt je heel moe van en je gaat dan ook niet beter in je vel zitten.

De ik dump je als we ruzie hebben persoon.

Bij deze persoon zou ik persoonlijk niet meer na hoeven te denken, want ik zou hem zelf al dumpen. Je gaat je liefde toch niet dumpen vanwege een ruzie? Oké soms is de ruzie zo erg dat je gewoon uit elkaar bent gegroeid en dat het niet anders is dan uit elkaar gaan, maar gaan dumpen omdat je een ruzie hebt? Nee dat kan echt niet.

 

 

als je ruzie hebt kijk je natuurlijk altijd naar de andere persoon, maar kijk ook naar jezelf, want het is nooit de schuld van 1 persoon.

 

Wat zou jij doen als je een relatie zou hebben met de ik hou van me, maar ik wil wel dat je gaat veranderen persoon?

9 thoughts on “Boyfriendtroubles #2 ruzie

  1. Hele leuke post, interessant om te lezen! Ik vind de ‘ik hou van je, maar wil wel dat je gaat veranderen’-persoon een twijfelgeval. Het ligt er natuurlijk aan wat hij verandert wil zien. Als dat zo groot is dat je jezelf en je eigen karakter helemaal moet aanpassen, dan slaat het nergens op en zou ik hem dumpen :p Maar als hij bijvoorbeeld zou willen dat jr iets opener bent over gevoelens en niet alles opkropt, dan lijkt met dat wel iets waar je aan kan werken. Is uiteindelijk ook alleen maar fijner voor jezelf dan 😉

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

