Groningen🎉🎉🌹

 

Jeetje wauw. Morgen ga ik samen met Anke en Rahma naar Groningen… Ik heb er echt mega veel zin in om deze twee meiden weer te zien. Als je naar de foto kijkt waar 3 personen op staan is Anke de middelste persoon. Bij de foto rechts staan Rahma achteraan Anke daarvoor Inge daarvoor en ik vooraan. Met Anke en rahma ga ik gezellig Groningen onveilig maken Haha. Helaas konden de andere meiden van Blog bæ’s ❤️🌹 Niet mee, omdat Groningen te ver weg is of vanwege school.

als bloggers elkaar zien noem je het meestal een meeting, maar ik heb deze meiden zo vaak gezien dat je het niet meer een meeting kan noemen, want nu zijn wij gewoon vriendinnen die met elkaar afspreken. Het bloggen heeft mij heel veel gedaan ik heb nieuwe mensen leren kennen waarvan ik nu nog heel vaak met ze praat en ik heb mensen leren kennen die mij niet zo heel erg liggen. Eerst wist ik echt nooit wie er ook  bloggen en uit Friesland kwamen, maar door het mega leuke Blogsquad idee van Fabiën heb ik zoveel leuke mensen leren kennen die ik voor geen goud zou willen missen. Maar morgen Groningen lekker weer mijn vriendinnen zien die ik in de voorjaarsvakantie als ik het goed heb voor het laatst heb gezien ik heb er echt mega zin in en hopelijk zit het weer een beetje mee. Niet te warm, maar ook niet te koud dat zou heel fijn zijn.

 

 

Op dit moment zit ik ook alweer een week in mijn zomervakantie wauw het voelt echt geweldig dat ik zomervakantie heb kan ik mij nog steeds niet helemaal bedenken, maar het is wel zo echt heel fijn. Nu nog hopen dat ik ergens word aangenomen en ik kan lekker beginnen met werken.👍🏼🙏🏼🙏🏼❤️❤️🌹🌹🌸🌸🌸🌺🌺🌺

 

Hoe is jou dag vandaag?

22 thoughts on “Groningen🎉🎉🌹

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

