Lente/zomer make-up looks || gastblogger

Aloahh🌸

Daar ben ik weer! Een beetje laat, zul je denken en dat klopt! Zoals gewoonlijk ben ik weer een ongeluksramp en viel m’n iPad uit tijdens het maken van deze post. Eigenlijk dacht ik dat ik net op publiceren drukte voordat hij uitviel, maar nope. Natuurlijk heb ik dat weer, maar natuurlijk moet er wel weer wat komen, dus dan maar voor de tweede keer, haha. Anyway, ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik een aansluitende post maak op mijn vorige! Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.✨

 Summer looks:


Zal ik nu ook maar een look laten zien die ‘namaakbaar’ is?😝 Hahaha.


Spring looks:

{De blauwe vind ik meer herfst/winter, maar vond hem gewoon heel mooi, hihi.}

Nu ook maar weer ‘namaakbare’ looks?😝



En natuurlijk ook nog wat andere make-up plaatjes die niet alleen bestaan uit een oog.🙌🏼


Is dat niet he-le-maal goals?☄

Dat was het alweer! Ik hoop dat jullie dit artikel net zo leuk vonden als de andere en misschien tot snel!

{ Als je meer van mij wil zien kan dat hier }

Xoxo🌸


4 thoughts on “Lente/zomer make-up looks || gastblogger

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

