Wat te doen na de examens

Tsja en dan heb je de examens gehad. Wat moet ik nu? Ik heb een lijstje gehad met wat je kan doen na de examens. Op 16 juni krijg ik de uitslag of ik geslaagd ben of niet. Maar even terug naar het lijstje voor jullie heb ik een vet leuk lijstje bij elkaar kunnen zetten met wat je na de examens zou kunnen doen.

  1. Je kan een weekje met vrienden op vakantie
  2. Start met een blog
  3. start met youtube
  4. ga een taal proberen te leren
  5. ga werken voor werkervaring
  6. Doe vrijwilligerswerk
  7. ga iets doen wat je nog nooit hebt gedaan
  8. als je bang bent dat je een herkansing moet maak een samenvatting voor dat vak
  9. ga met vriendinnen naar de stad om de examens te vieren
  10. een outfit zoeken voor de diploma uitreiking
  11. Bewaar je boeken voor het geval dat je een herkansing hebt.
  12. Ga niet stressen of je geslaagd of gezakt bent je hebt je examens gehaald en nu mag je rusten dat heb je verdient.
  13. Op een geven moment is het de dag van de uitslag niet gaan stressen en laat je telefoon uit zo krijg je geen berichtjes van geslaagd of ik ben gezakt. Zelf krijgen we tussen 14:00 en 15:00 te horen of we gezakt zijn dan komen ze namelijk langs. Β Of we echt geslaagd zijn krijgen we te horen op school. Dus dat is verder wel spannend. Ga dus niet wachten en wachten maar blijf ontspannen wees wel thuis maar blijf ontspannen doe lekker je eigen ding tussen de tijd dat ze kunnen bellen of langskomen.

 

hopelijk hebben jullie wat aan deze tips. Vandaag heb ik mijn laatste examen namelijk scheikunde. Meiden en jongens die vandaag ook nog een examen hebben heel erg veel succes je kan het.

9 thoughts on “Wat te doen na de examens

    • Dankjewel. 😘 als ik eerlijk ben ik heb gesolliciteerd maar bij 1 ben ik niet aangenomen ofja ik heb er niks meer van gehoord en bij de andere krijg ik nog een antwoord.

      Like

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

