The Disney tag👑

Vandaag heb ik een hele leuke tag, want het is de Disney tag en ik ben dol op Disney. Ik ben door de geweldige Demi genomineerd. ❤️❤️❤️❤️

Regels

Eerst bedank je diegene die je nomineert.
Beantwoord dan de vragen.
Nomineer 5 anderen voor de tag.
Voeg de regels toe aan je post.
Laat de basis vragen staan zonder te veranderen.
Bedenk 7 nieuwe ‘ZOU JE LIEVER’ vragen voor de genomineerden.
Laat de andere bloggers weten dat ze genomineerd zijn.

 

De Basisvragen:

Wat is je favoriete Disneyfilm?

die vraag is moeilijk, want ik hou van heel veel Disney films, maar als ik echt moet kiezen zou ik voor de kleine zeemeermin 2 gaan. Of Finding nemo (Finding Dory komt btw dit jaar uit)
Wat is de eerste Disneyfilm die je zag?

sneeuwwitje volgens mij.
Welke prins zou jou wel mogen redden?

Alladin, want dat is de enige naam die ik nog weet😅

Welke prinses spreekt jou het meeste aan?

rapunsel, want ze is vet grappig en heel bang voor spinnen.

Welke Disney liedje krijg jij niet uit je hoofd?

Ik denk under the sea van Ariël.
Wat je jouw favoriete quote van een Disneyfilm?

Ohana mean family. Family means nobody gets left behind or forgotten. – lilo and stitch
Welke Disneyfilm zou jij echt gefilmd willen zien in 2017?

De kleine zeemeermin of Doornroosje of Sneeuwwitje.

De ‘zou je liever’ vragen:
1. Zou je liever Tom & Pieter als huisdier willen of heb je liever Lucifer als huisdier?

tom en Pieter. Ik heb namelijk niet zo veel met katten.
2. Zou je liever 100 jaar slapen als Doornroosje of opgesloten zitten in een toren als Rapunzel?

hoog boven in een toren dan heb je een prachtig uitzicht.
3. Zou je liever boeken lezen als Belle of avontuurlijke blunders maken als Merida?

merinda sws. Merinda en ik lijken wel een beetje op elkaar denk ik kwa blunders.
4. Zou je liever koelbloedig zijn als Elsa of warmbloedig als Mushu?

Koelbloedig ijs is namelijk heel leuk.
5. Zou je liever Anna als zus hebben of moeder Gothel als stiefmoeder?

Anna daar kan je lol mee maken.
6. Zou je liever Stampertje zijn of zou je liever Bambi zijn?

Bambi, die kan namelijk sneller rennen en is groter,
7. Zou je liever te maken hebben met Jafar of met Kapitein Haak?

Kapitein haak dan mag ik namelijk op een boot☺️☺️

 

 

Omdat ik niemand weet om te taggen tag ik iedereen die dit leest.

 

 

Zou je liever als Princess door het leven gaan of als bambi

Zou je liever voor altijd op een boot zitten met kapitein haak of altijd je schoen kwijtraken zoals Assepoester 

Zou je liever met de Disney man van je dromen trouwen of iets doen wat je niet mag doen zoals mulan,

Zou je liever op een paard rijden zoals merinda of zwemmen zoals Ariël.

Zou je liever met micky of met minnie op de foto gaan

Zou je liever bij Donald duck wonen of bij Katrien duck

Zou je liever roze dragen zoals Doornroosje of blauw zoals Assepoester.

7 thoughts on “The Disney tag👑

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

