Leuke lente/zomeroutfits || gastblogger

Aloah🌸
Zoals Robin ook al heeft gezegd heeft Jessica examens. Natuurlijk moet je daar veel voor leren en tijd in steken, dus vroeg ze om gastbloggers die iets konden schrijven. Robin is de eerste gastblogger en ik ben de tweede! Mijn naam is Maricia en ik kom vandaag en de 28e een artikel voor jullie schrijven hier. Ik hoop dat jullie er zin in hebben!

{alle foto’s komen van we heart it}


Ik houd van croptops en ben vast niet de enige, haha! Rokjes en vestjes vind ik ook fantastisch. Ik draag zelf eigenlijk alleen lange broeken of een wat langer jurkje, maar als ik het lichaam ervoor had zou ik zeker zulke outfits dragen!😍


Dit is meer wat ik draag of sneller zou dragen atm. Ik vind ripped jeans super vet, al helemaal als hij ook nog high waisted is. Jammer genoeg heb ik er nog geen. Maar ik geef niet zo makkelijk op, haha! Ik woon in een klein en saai dorp, dus zijn er ook niet hele leuke winkels. Zegmaar geen. Alleen een Hema en en Kruidvat. Maarja, daar koop je nou niet super leuke kleiding ofzo.

Ik bezoek wel graag thrift stores, vaak denken mensen dan dat je geen geld hebt voor ‘gewone’ kleding, maar dat is het helemaal niet. Integendeel, je kunt er hele antieke en vette dingen vinden. Zo ook kleding! Ik zou het zeker eens proberen.😋

Wat dragen jullie het liefst in de lente/zomer?

Dit was alweer mijn gastblog! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Tot zaterdag!

Xoxo🌸

15 thoughts on “Leuke lente/zomeroutfits || gastblogger

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

