Sporten? | Gastblogger

Zoals jullie weten (waarschijnlijk) heeft Jessica examens. Ze heeft het mega druk en daarom schrijf ik even een aantal artikelen! Ik stel mij even voor. Misschien kennen jullie mij wel, ik heet Robin van www.heppienezz.com.

Ik ben een mega fanaat als het om sporten gaat en weet dat Jessica dat ook is! Zelf ben ik eigenlijk dagelijks  in de weer met sporten. Ik zit op voetbal, hardlopen en kaatsen. Ook probeer ik zo vaak mogelijk een work out te doen. Nu weet ik dat jullie vraagtekens hebben bij kaatsen, maar Friezen onder ons weten het wel.

ndfz

Zelf vind ik sporten heel belangrijk. Het is gezond en ik ga er lekker van in mijn vel zitten. Dit is wel een eigen mening, maar goed. Zelf maak ik zin door vooral leuke kleren aan te trekken.

En ten slotte, die bikini body komt er niet vanzelf. Daarom raad ik bij zoiets dagelijks bijvoorbeeld de seven minutes work out te doen! Dit doe ik 3 á 4 keer in de week en het gaat me al redelijk goed af. Het is echt niet noodzakelijk en sommigen verklaren me voor gek, maar je moet altijd doen wat goed voelt!

superthumb.jpg

Love voor deze body’s trouwens! Heel veel succes met sporten (indien je dat doet), ik blijf erbij dat het gewoon heerlijk is en een soort uitlaatklep!

Liefs, Robin!

2 thoughts on “Sporten? | Gastblogger

  1. Hello there!This blog post cⲟuldn’t be written much better!
    Reading through this articlе reminds me of my previous roߋmmate!
    He continually kept peaching about this. I’ll sеnd this article to
    him. Pгetty sure he աilⅼ have a good read.
    Thank you for sharing!

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

