Livera ☀☀❤❤

Als meisje/vrouw kan je niet meer zonder. Lingerie…… En iedereen heeft natuurlijk een favoriete winkel. Mijn favoriete winkel is Livera de lingerie vind ik echt zo lekker zitten. Afgelopen vrijdag ben ik naar de livera winkel in Leeuwarden geweest, omdat er kortingen waren en wie houd er nou niet van kortingen.

Afgelopen vrijdag ben ik dus naar de livera geweest en vandaag laat ik zien wat ik precies heb gekocht.☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

Ik heb 3 nieuwe onderbroeken waarvan 1 zwart en 2 wit. Er was een actie genaamd 3=2 dit was een mooie actie, want nu kon ik gelijk 3 halen.☀️☀️☺️☺️

En de prachtige bh van het merk livera. Het livera merk zelf zit kwa kleding heel erg goed vind ik. Ik heb gekozen voor een witte, omdat ik al een huidskleur heb en de zwarte vond ik ook heel mooi, maar ik wilde wat minder zwart in mijn kast. (Ik heb btw ook 2 jurkjes bij de H&M besteld een zwarte en een zwart met wit. Ik krijg ze tussen 18 en 20 mei) maar ik vind de bh dus echt heerlijk zitten. Wist je dag echt heel erg veel mensen niet weten wat hun maat precies is? Sinds een tijdje vraag ik altijd om hulp aan de verkopers, omdat die toch goed weten hoe een bh moet zitten ik ben echt heel blij dat ik heb gevraagd, want anders was ik zeker weer met de verkeerde maat naar buiten gelopen. Je borsten veranderen wel heel vaak, dus niet vreemd opkijken als je tijdens je periode bijvoorbeeld een andere maat hebt het kan dan namelijk zijn dat je borsten groter worden soms wel en hele maat.

 

 

Wat is jou favorite bh merk?

12 thoughts on “Livera ☀☀❤❤

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

