Examens πŸ“– πŸ“š

Gisteren begonnen de examens voor havo en aankomende dinsdag is mijn eerste examen op vmbo-t niveau. Ik weet van 4 vriendinnen van mij dat ze gisteren examens hadden. Via instagram heb ik deze 4 meiden succes gewenst, maar er zijn natuurlijk veel meer mensen die examens doen. 😘 😘 😘

En deze mensen wil ik hier succes wensen. Ik weet zeker dat je het kan ook al ken ik je niet. 😘 😘 ik wens je het aller beste en dat je natuurlijk met prachtige cijfers slaagt (dit ben ik ook van plan). Van het VWO Nederlands examen waren er veel klachten heb ik gelezen 16000 klachten over de veel te lange en moeilijke toets. De Nederlandse toets had 5 teksten waarvan er 2 filosofische waren. Veel mensen hebben de laatste vragen afgeraffeld en de toets nog steeds niet af gekregen hopelijk hebben jullie toch een goed cijfers. Ook heb natuurkunde examen van havo zijn er rond de 2000 klachten geweest dacht ik deze toets vonden de meeste mensen ook veel te moeilijk.

Mijn examen rooster.

Dinsdag 17 mei
Nederlands om 13:30

Woensdag 18 mei
Engels om 13:30

Donderdag 19 mei
Wiskunde om 13:30

Vrijdag 20 mei
Economie om 13:30

Maandag 23 mei
Aardrijkskunde om 09:00
Natuurkunde om 13:30

Dinsdag
Vrij

Woensdag
Vrij

Donderdag
Scheikunde om 13:30

Ik kan lang uitslapen en voor elke toets heb ik 2 uur. Havo heeft 3 uur net als vwo ik zit echt vooral in lokaal 21 dit is het teken lokaal hopelijk worden de tafels wel veranderd want nu staan er tafels die scheef omhoog gaan. Het leuke aan de examens is dat de trap bij ons word afgezet zo kunnen de andere klassen ons niet storen. 😘 😘 😘

Iedereen heel veel succes en hopelijk krijg je een prachtige diploma 😘 😘 😘 😘

22 thoughts on “Examens πŸ“– πŸ“š

  1. I absolutely love your website.. Pleasant colors
    & theme. Did you develop this web site yourself?
    Please reply back as I’m planning to create my very own site and would love to find out where you got this from or just what the theme
    is called. Many thanks!

    Like

    • That’s so nice to hear thank you☺️☺️ No I didn’t make my own site I just WordPress for everything. My theme is the twenty eleven theme from WordPress.

      Like

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

