Wat heb ik gedaan voor moederdag ❤❤

image

(ik weet het sorry de foto staat scheef, maar de tekst staat recht)
Afgelopen zondag was het moederdag en natuurlijk heb ik ook wat liefs voor mijn moeder gedaan.

De ☀ zondag het begon heel normaal ik werd wakker liep naar beneden en zij gelijk tegen mijn moeder fijne moederdag mam ❤. Daarna ging iedereen weer zijn eigen weg.
Rond 12 uur ging mijn broer middag eten klaar maken en toen iedereen zat zei ik tegen mijn moeder zorg dat je om 14:00 klaar staat we gaan om half 3 weg. Mijn moeder keek mij aan van WAT GAAT ER GEBEUREN ze wist namelijk van niks. Vanaf kwart over 2 tot half 3 zijn mijn moeder en ik gezellig voor ons huis wezen zitten vanwege het prachtige weer. En om 5 over half 3 stapten we de auto in samen met mijn vader. Mijn moeder keek mij aan en vroeg gaat je broer niet mee? Nee antwoorde mijn vader en ik, Mijn moeder snapte er nog steeds niks van. Toen gingen we met de auto naar Leeuwarden en vlakbij de Oldehove stopte mijn vader en hij zei, jullie mogen uitstappen. Mijn moeder antwoorde weer met ga jij ook niet mee? Haha nee dit is een idee van Jessica ik heb er niks mee te maken. 😂 mijn moeder en ik liepen richting cinema (een bioscoop in Leeuwarden)  ik zei bij de kassa mijn reserveringsnummer en mijn moeder keek mij blij aan echt  zo van, wat een leuke verrassing naar welke film gaan we?,  ik zei dat ze het kaartje nog niet mocht zien. Omdat we nog een uur hadden tot de film zijn we samen bij de Hema wat gaan eten. Daarna liepen we weer naar de bioscoop voor de film Mother’s Day echt zo leuk om mijn moeder met een grote lach in de bioscoop te zien. De film was btw echt heel leuk. Nadat de film was afgelopen moesten we naar Tivoli lopen (een andere bioscoop in Leeuwarden)  daar stonden mijn vader en broer te wachten om naar een restaurant te lopen. Bij de Mexicaans zijn we wezen eten en mijn moeder vond het heel leuk wat wij (mijn broer en ik)  hadden geregeld. 😁 😘  na de Mexicaans zijn we weer naar huis gegaan, want maandag moesten we allemaal weer naar school of naar werk.

Hoe was jou moederdag afgelopen zondag? ❤❤☀☀☀

7 thoughts on “Wat heb ik gedaan voor moederdag ❤❤

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

