Festivalzonnebril.nl ❤

20160507_185640.jpg

Hey lieverds ❤️

Vandaag heb ik een hele leuke post namelijk een samenwerking met http://www.festivalzonnebril.nl bij festivalzonnebril.nl hebben ze echt mega leuke zonnebrillen. Ik mocht van deze website 1 zonnebril uitkiezen die ik zou mogen reviewen voor jullie.❤️😘😘

image

Zo kwam mijn pakketje ginterne aan. Omdat ik nog niet in de brievenbus had gekeken wist ik niet dat hij al binnen was gekomen. Het pakketje is heel klein en dat is handig, want dan hoef je er niet voor thuis te blijven.☀️❤️ Bij http://www.festivalzonnebril.nl kosten alle zonnebrillen €14,95 en de verzending is €1,95 intotaal betaal je voor de zonnebril met verzending €15,95 dat is best wel goedkoop in vergelijking met de prijs van zonnebrillen die je in de winkel ziet liggen.

CAT EYE REVO – ICE BLUE

image

20160507_185828.jpg20160507_185758.jpg20160507_185848.jpg20160507_185900.jpg

Deze prachtige blauwe cat eye valt gelijk op als je bij een festival bent of als je hem gewoon thuis op hebt, het blauw is in het echt wel iets donkerder dan op de foto van de site. De glazen zijn iets donkerder en het montuur van de bril ook. Voor min is het geen probleem, deze bril is dus iets minder fel dan op de site staat. Het was voor mij wel even wennen om een bril op te hebben die zo dicht bij je gezicht kan staan, maar ik vond het wel heel mooi. De pootjes van de bril sluiten goed en hij ziet ook lekker bij je oren. Als je blauw echt geen mooie kleur vind of je kan de kleur moeilijk laten matchen met je kleding dan kan je altijd kijken naar een andere kleur er zijn nog veel meer kleuren dan alleen blauw. Je hebt ook paars, roze, marmer, oranje, groen en goud. Doordat de zonnebril echt heel groot is krijg je snel het gezicht dat je geen wenkbrauwen meer hebt. Ook blogger Anke kreeg ermee te maken dat het net leek alsof ze geen wenkbrauwen meer had.

En tot mijn grote verrassing zat er nog een zonnebril in het pakketje. Ik mocht er 1 uitkiezen en omdat ik nIet kon kiezen liet ik mijn contact persoon kiezen. Voor mij was het ook echt een verrassing dat er 2 inzaten.

HAVANA – GREY

image20160507_185640.jpg20160507_185702.jpg20160507_185726.jpg

Deze prachtige grijze  Havana valt niet gelijk op als je bij een festival bent of als je hem gewoon thuis op hebt, de zonnebril is vrij classic en niet te opvallend. De glazen zijn iets donkerder en het montuur van de bril ook bij deze zonnebril is het verschil echt haast niet te zien, maar als je er heel erg goed op gaat letten zie je wel wat kleur verschil. Als ik eerlijk ben zo vind ik hem wel iets mooier dan op de site. Deze bril voelde gelijk goed ik vind hem ook wel een beetje een bohini style hebben vanwege de ronde glazen. De pootjes van de bril sluiten moeilijk je kan ze moeilijk buigen bij mij hoor je een klein beetje gekraak en hij zit bij mijn oren ook een beetje strak. Als je grijs echt geen mooie kleur vind of je kan de kleur moeilijk laten matchen (wat niet snel gebeurd, want het is grijs en dat matcht met haast alles) met je kleding dan kan je altijd kijken naar een andere kleur er zijn nog veel meer kleuren dan alleen grijs. Je hebt ook bruin, blauw, donker groenig, oranje roze, ligt groen, oranjeen geel. Doordat de zonnebril classic is zal hij niet snel uit de mode vallen en je kan hem veel vaker op. Ik ben op beide zonnebrillen helemaal verliefd geworden kan ik zeggen. (De Havana Grey is bijna uitverkocht er zijn er nog 3-4 wil je deze dan zou ik hem snel bestellen)

 

ik raad jullie zeker aan om deze site te bezoeken als je opzoek bent naar een zonnebril. De site heeft namelijk nog meer soorten dan alleen deze 2. Bij blogger Anke is er een kortingscode ik weet niet hoelang die nog werkt, maar als je een beetje korting wil zal ik ook zeker op haar site gaan kijken.

29 thoughts on “Festivalzonnebril.nl ❤

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

