Hoe op dit moment mijn perfecte bruiloft eruit zou zien๐Ÿ‘ฐ


De bruiloft…โค๏ธ๐Ÿ‘ฐโค๏ธ๐Ÿ‘ฐโค๏ธ Ieder meisje droomt ervan al is het als je jong bent om te spelen en later begin je er echt overna te denken. Mijn perfecte bruiloft hoe zou die eruit zien? In deze late night post vertel ik jullie hoe mijn perfecte trouwdag eruit zou zien๐Ÿ˜˜โค๏ธ๐Ÿ‘ฐ.

Hoe ben ik eigenlijk op deze post gekomen? Ik zat samen met mijn moeder naar Toscaanse bruiloft te kijken en toen bedacht ik mij. Ik ga een post schrijven over hoe ik denk/hoop op dit moment dat mijn bruiloft er later uit gaat zien.

De man
De man waarmee ik wil trouwen moet echt de liefde van mijn leven zijn. De persoon waarmee ik al mijn dromen wil laten uitkomen iemand waarmee ik mijn geluk en liefde deel.
Wanneer
De komende jaren in iedergeval nog niet. Ik ben pas 16๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚โค๏ธ Dus ik wil nog wel heel erg graag wachten, want ik wil eerst veel dingen van mijn bucketlist afstrepen totdat ik eindelijk ga trouwen.
Plaats
de plaats…. Deze keuze is altijd moeilijk, maar ik denk dat ik zou gaan voor een prachtige kerk. Een kerk vind ik toch een romantische stemming uitslaan (zelf hou ik eigenlijk helemaal niet van romantiek) een stemming die perfect is voor een trouwerij.
De jurk
er zijn 3 soorten jurken die ik echt prachtig vindt. (Ja ik kijk wel eens Say Yes to the dress of TLC) dit zijn the mermaid dress vanwege de vloeiende lijn om je lichaam heen. The ballroom dress deze jurk zorgt er namelijk voor dat jij je echt als een Princess voelt. The angel dress deze jurk heeft een hele losse rok die mooi zwaait prachtig natuurlijk als je op een Angel wil lijken.
De jurk van de bruidsmeisjes
Hier zou ik gaan voor lang of knie lengte in de kleur zwart, maar dat hangt allemaal af van wat er precies die dag gaat gebeuren.
Het eten
het aller belangrijkste (grapje) van allemaal. Ik zou denk ik sowieso gaan voor een gedeelte pittig eten, niet pittig eten en snoepjes๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ ja ik hou van snoepjes dat moet dan ook zeker op mijn trouwerij terug te vinden zijn.
Muziek
de muziek moet lekker swingend zijn, want het aller liefste wil ik de chachacha gaan dansen. โ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒโ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ Deze Latijns-Amerikaanse dans is echt mijn favoriete dans en daarom moet de muziek ook daar op worden aangepast zodat er vaak de chachacha kan worden gedanst.
De gasten
voor de gasten zou ik alleen kiezen voor vrienden en familie, ik wil namelijk echt geen vage kennissen waar ik toch nooit mee praat op de mooiste dag van mijn leven.โค๏ธโค๏ธโ˜€๏ธโ˜€๏ธ
De taart
wat mij betreft hoeft de taart niet heel erg groot te zijn zolang hij maar speciaal is.๐Ÿฐ๐ŸŽ‚๐Ÿฐ

En hoe ziet/zag jou perfecte weddingday eruit?

43 thoughts on “Hoe op dit moment mijn perfecte bruiloft eruit zou zien๐Ÿ‘ฐ

  1. Heey,
    Ik zou sowieso voor de mermaid dress gaan. Ik zou hem dan hemelsblauw doen. Voor de rest moet de taart geweldig zijn! Iets wat ik echt wil is een geweldige taart. Verder wil ik trouwen tijdens een zonsondergang aan het strand in een warm land! De muziek moet gewoon lekkere pop zijn. Iets waar je op los kan en mag gaan.

    Greetzx

    Liked by 1 persoon

  2. Wat leuk om te lezen! Ik wil ook graag een mermaid dress en een groot feest maar over details heb ik nooit zo nagedacht. Maar ergens in het buitenland trouwen lijkt mij wel leuk. Italiรซ met veel italiaans eten en een italiaanse man hahah.

    Liked by 1 persoon

    • Een mermaid dress zou je denk ik echt prachtig staan. ๐Ÿ˜˜ ๐Ÿ˜˜ en in het buitenland het klinkt zo feestelijk en romantische tegelijkertijd. ๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜

      Like

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

