LSD

Vandaag heb ik mijn lsd. 😁 Nee niet de drugs waar veel mensen ook aan zullen denken, maar mijn laatste schooldag. Dit word afgekort naar lsd. Vanwege dag ik vandaag mijn laatste schooldag heb laat ik jullie graag zien hoe ik er dan uit zie. De outfit is nog niet helemaal compleet, omdat ik mijn schmink en make-up pas op school doe. Op mijn instagram Jessixa.x zal ik zeker laten zien hoe ik er uit zie op het moment dat de lsd al is begonnen.


Als thema voor onze laatste schooldag hebben mijn klas en 4B gekozen voor horror. Ik ga verkleed als super Mario 😂 ja echt heel erg horror, maar ik doe bij deze outfit ook nog wat nep bloed zodat het er iets enger uit ziet en ik loop met een beetje donkere make-up rond.

image

Mijn super Mario outfit is van feestkleding365.nl de look heb ikzelf betaald, maar ik wilde hem jullie zo graag laten zien, want ik ben er zo blij mee. Mijn outfit kostte €24.95 en dat voor het pak en de hoed. Mijn sokken heb ik daar ook vandaan en die koste me €4.35 voor een leuke look wil ik best wel wat uitgeven. De panty heb ik van de action en dat koste me €1,- als ik me goed kan herinneren, want de panty heb ik al een tijdje. Mijn schoenen komen uit een winkel in Duitsland waar ik heel erg blij mee ben. Volgens mij waren mijn schoenen €15,- maar ook deze kan ik mij niet goed meer herinneren. De Mario outfit heb ik vorige week woensdag voor 21:00 besteld en hij was de donderdag daarna al in huis dat kan je ook zien, want je krijgt een tracking code in de webshop staat wanneer je het ongeveer thuis kan verwachten. Zelf was ik niet thuis, omdat ik op school zat toen mijn pakketje werd geleverd. Mijn pakketje werd bij de buren gebracht waar ik het weer kon ophalen toen ik thuis was. Ik ben echt heel blij met de outfit en ik zou er zeker weer war willen bestellen, want de looks zijn heel erg leuk. 😘 😁

7 thoughts on “LSD

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

