25 questions | Gastblogger

Hii allemaal,

Daar ben ik weer! Ik ben een net terug in Nederland en ik kom van een weekje Wales met school (hier komt nog een artikel over online op mijn blog).

Het leek me leuk om weer eens een tag te doen, omdat de laatste al best wel lang geleden is. Het is een tag met 25 random vragen, waar ik antwoord op ga geven!

20150416_153520

Heb je huisdieren?
Ja, best wel veel eigenlijk (ik woon op een woonboerderij). Ik heb twee katten, twee konijnen, vijf kippen en nog een haan. De katten heten Puk en Tijgertje, de konijnen Snoetje en Vlekje en één kip heet Donsje, maar ik weet alleen nooit welke – ze lijken allemaal zo erg op elkaar.

Noem drie dingen die het dichtst bij je zijn.
Mijn laptop, mijn knuffel en mijn telefoon.

Hoe is het weer nu?
Ik schrijf dit van tevoren, op 4 april, en het is nu best lekker weer. Ik denk rond de dertien/veertien graden, fijn lenteweer, haha!

Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nope, ik rij (nog) niet.

Hoe laat was je vanochtend wakker?
Pffftt, veel te vroeg. Ik moest om kwart over acht op school zijn en dan sta ik om half zeven op. Ik kan echt nooit wakker worden op schooldagen – en al helemaal niet op maandag.

IMG-20151231-WA0026.jpg

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Als ik deze blogpost af heb ga ik douchen, maar gisteren heb ik voor het laatst gedoucht.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Oeh lastig! Dat soort dingen kan ik me nooit meer herinneren, of misschien is het ook wel gewoon te lang geleden dat ik voor het laatst een film heb gezien.

Wat staat er in je laatste sms’je?
Ik doe niet meer aan sms’en, maar in het laatste appje staat dat natuurkunde is verplaatst naar het zesde uur (in plaats van het zevende, zodat we geen tussenuur meer hadden). Dit werd in de groepsapp van mijn klas gestuurd.

Wat is je ringtone?
Een soort van stromende rivier met vlinders ofzo, van Samsung. En bij sommige mensen heb ik ook het liedje Stitches ingesteld als ringtone.

Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja! Heel vaak in Frankrijk, een paar keer in België, een keer in Denemarken, Engeland, Spanje, Noorwegen en Zweden (oh ja en twee keer Ameland, haha)! En naturlijk ook nog naar Wales.

20150505_132530

Hou je van sushi?
Ja, zolang er maar geen andere soort vis in zit dan zalm (ik lust bijna geen enkele soort vis, maar voor zalm maak ik echt een uitzondering).

Waar doe je boodschappen?
Mijn moeder doet de boodschappen meestal en zij koopt de meeste dingetjes bij de Lidl. Als mijn vader boodschappen doet, gaat hij naar de Plus en als ik zelf een paar dingen nodig heb, ga ik naar de Jumbo (die zit op een paar minuten van mijn school af). Allemaal andere winkels dus.

Heb je ooit medicijnen gebruikt om eerder in slaap te vallen?
Ja, een keer bij een vriendin. Niet dat het hielp of ik van plan ben ze vaker te gaan gebruiken.

Hoeveel broers en/of zussen heb je?
Ik heb een zusje, dat nu aan het voetballen is.

Heb je een computer of laptop?
Ja, ik heb een laptop, een Asus. Ik ben er blij mee, hij heeft touchscreen en ik kan er goed mee werken als ik wil bloggen.

20150507_180844

Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
Ik ben jarig op 18 juni en dan wordt ik 14 jaar. Nog een paar maanden geduld.

Draag je een bril of lenzen?
Nee, gelukkig niet!

Verf je je haar?
Ook niet.

Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Het is nu ongeveer acht uur ’s avonds, dus ga ik niet zo veel meer doen. Ik ga nog even douchen, tas inpakken voor morgen, op m’n telefoon en dan slapen.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Bij een zielige film.

Wat is je favoriete pizzabeleg?
Ik maak pizza’s vaak zelf, omdat op kant en klare pizza’s vaak vlees zit en tja, ik ben vegetariër. Ik doe er dan vaak champignons, paprika, tomaatjes en mozzarella/geraspte kaas op.

Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Ik heb serieus nog nooit een cheeseburger gehad, maar sowieso geen hamburger, omdat daar vlees op zit. Oké, dan maar de cheeseburger?

Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Uhm, nope.

Wat is de kleur van je ogen?
MIjn ogen hebben heel veel kleurtjes; groen, blauw en grijzig.

Proef je het verschil tussen pepsi en coca cola?
Nee, als het lekker is vind ik het goed.

Dit was dan de tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, voel je vrij om de tag over te nemen en dan zie ik jullie hopelijk snel weer!

Liefs, Maaike

3 thoughts on “25 questions | Gastblogger

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

