why shoes are a big part of my life

Schoenen….. Iedereen heeft ze en iedereen draagt ze. Sommige mensen hebben 5-6 paar en andere mensen hebben er 120 he maakt niet uit hoeveel schoenen je hebt het gaat om de gedachte van deze schoenen heb ik en ze passen bij mij. Op een op andere manier ben ik er verliefd op geworden, want anders had ik ze niet gekocht.

bij mij laten schoenen zien hoe ik me voel, want voel ik mij sportief dan doe ik mijn Nikes aan. Wil ik mij sexy voelen of net iets vrouwelijker dan ga ik natuurlijk voor mijn hakken. Zelf heb ik maar 8 paar schoenen waarvan ik er 5 echt draag. En dat zijn mijn Nikes en mijn hakken. Mijn zomer schoenen (slippers) draag ik echt echt en 1 paar niks draag ik met gym, omdat ze mij eigenlijk net wat te klein zijn, maar ja weggooien in zonde, want ik vind de schoenen toch wel echt prachtig. Vandaag laat ik ook een aantal schoenen aan jullie zien die ik ook echt mega mooi vindt. Laten jullie mij weten wat jullie favoriete schoenen zijn? Ik ben heel erg benieuwd.

 

op de sites http://www.modemusthaves.com en http://www.tryandbuy.nl heb ik toch prachtige schoenen gezien.

Deze schoenen van modemusthaves.com geven een klassieke tint aan je outfit, zelf vind ik ze echt prachtig vanwege de stijlvolle kleur (wit) en de vorm van hoe ze eruit zien namelijk heel erg klassiek. BRITISH WHITE SHOES
€ 34,95

Deze schoenen van modemusthaves,com zijn gelijk weer heel erg sportief je kan ze dragen als je gaat sporten, maar je kan ze ook dragen naar een werkdag of schooldag de kleur van de schoen in vrij neutraal alleen de binnenkant en de onderkant van de schoen is een felle kleur namelijk roze, maar deze felle kleur kan je ook bij andere schoenen hebben (zoals Nikes) zelf vind ik deze schoenen prachtig, omdat ze makkelijk te combineren zijn, RUN FASTER SNEAKER € 24,95

Ook deze schoenen van tryandbuy.nl vind ik er heel klassiek uitzien met toch een fashionable iets. De schoen is namelijk blauw, ook blauw is makkelijk te combineren met zwart en wit. BEE 1€ 119,95

 

Deze schoen heeft mij helemaal in zijn greep. Klassiek, zwart en gewoon prachtig meer zou ik niet over deze schoen kunnen zeggen. BEE 14 €99,95

 

10 thoughts on “why shoes are a big part of my life

  1. Leuk! Ik ben ook echt verliefd op schoenen. Ik heb super veel paar sneakers, maar ik heb ook twee paar van die klassieke schoentjes, lakschoentjes, sandaaltjes met hoge hakken, en ga zo maar door. Ik heb denk ik wel echt bijna 30 paar schoenen🙈

    Liked by 1 persoon

  2. Ik houd ook van schoenen! Heb echt 20 paar ofzo, terwijl ik laatst al wat weg heb gedaan. Eigenlijk draag ik vooral sneakers omdat ik last van pijn krijg als ik lang op hakken loop.

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

