Hoe ik ben veranderd

Vandaag heb ik een post met foto’s van hoe ik ben veranderd in een bepaalde periode. Ben jij ook veranderd in twee jaar?

 

Deze foto’s laten toch wel zien dat ik best wel wat ben veranderd sinds vorig jaar. Vorig jaar ging ik namelijk op kamp en toen had ik nog roze en blauw haar.  Na kamp richting oktober heb ik mijn haar afgeknipt voor de Haar stichting dit is een stichting die pruiken maakt voor vrouwen die vanwege de ziekte die ze hebben geen haar meer hebben. Daarvoor heb ik nog leuke meiden leren kennen toen had ik ook nog lang haar. Nadat mijn haar eraf ging ging het vrij snel. Ik laat op dit moment mijn haar weer groeien en als ik een staart in heb lijkt het best wel lang, maar eerlijk? Het is pas schouderlang dat is nog niet zo heel erg lang, maar nu ga ik het echt weer laten groeien, want met lang haar kan ik toch een leuk knotje in en daar ben ik toch wel heel erg dol op. Als je deze foto’s van mij ziet wat staat dan leuker? Kort of lang haar. Wil je meer langharige foto’s van mij zien? Die zijn te zien op Instagram Jessixa.x zelf vind ik het allebei wel leuk, maar ik weet echt niet wat Ik leuker vindt.

11 thoughts on “Hoe ik ben veranderd

  1. It’s the best time to make some plans for
    the future and it’s time to be happy. I have read
    this post and if I could I want to suggest you some interesting things or suggestions.
    Perhaps you could write next articles referring to this article.
    I desire to read even more things about it!

    Like

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

