Mijn playlists en jij kan hem ook volgen

Als muziek verslaafde moet je natuurlijk wel een playlist hebben. Ook ik als muziekverslaafde heb een spotify afspeellijst. Deze afspeellijst deel ik vandaag met jullie zodat jullie ook weten welke muziek ik nou luister. Vind je deze muziek ook leuk? Dan kan je de afspeellijst zeker volgen om hem vaker te luisteren.

op deze nummers kan ik lekker bewegen en dansen waar ik ook heel erg dol op ben. Ik dans niet bij een club, wanten nu nog op een sport te gaan is heel moeilijk daarom blijf ik het lekker thuis doen zodat ik toch veel ga bewegen. Misschien ga ik ook nog wel even kijken naar een sportschool waar ik heen zou kunnen, maar eerst hou ik het lekker even op thuis dansen gewoon lekker mezelf zijn en tegelijk kan ik ook bezig met mijn blog. Want muziek en mijn blog? Het is echt geweldig met muziek heb ik altijd heel erg veel inspiratie om te gaan schrijven. Zo nu en dan stop ik even met schrijven en doe ik een aantal passen om even te bewegen, want dat voelt zo goed.

 

Maar wat is jou favoriete muziek? Welk nummer moet zeker bij deze afspeellijst en welk cijfer geef je voor mijn blog?

9 thoughts on “Mijn playlists en jij kan hem ook volgen

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

