Why I Hate and why i love nail polish

Het haten en er van houden? Dat gaat toch niet? Nou zoals ik heb gemerkt wel, want ik heb zo’n grote hekel aan nagellak, maar ik heb er ook wel weer een liefde voor. Hoe zou het toch kunnen dat ik er van hou, maar dat ik er ook een hekel aan heb?

Ik zal beginnen met waarom ik er van hou.

  • het ziet er mooi uit
  • Het geeft iets extra’s aan je look
  • het ziet er chic uit.
  • het zegt iets over je persoonlijkheid
  • het is in veel mooie kleuren
  • de kleur zegt wat over je stemming
  • je nagels zien er goed uit met nagellak
  • je kan een collectie vormen
  • je kan ermee kunstwerken op je nagels aanbrengen.

 

waarom heb ik een hekel aan nagellak

  • het stinkt
  • schoonmaken gaat soms niet makkelijk
  • met korte/afgebeten nagels staat het slordig

 

 

dit was mijn kleine lijstje met waarom ik er van hij en waar ik er een hekel aan heb. Gisteren wilde ik nagellak opdoen, toen ik het eenmaal op mijn nagels had was ik zo van nee het moet eraf stinkt te erg Haha.

 

Hou jij van nagellak?

11 thoughts on “Why I Hate and why i love nail polish

  1. Haha, heel herkenbaar 🙂 ik hou ook niet van de geur en ik vind het zo’n gedoe om het goed te krijgen. Maar als ik er in geslaagd ben om eens niet ergens tegen te stoten tijdens het drogen, en eens mooi afgewerkte nagels heb, dan heb ik toch een vorm van voldoening x

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

